هزینه مجلس ترحیم به آزادی چهار زندانی در ارومیه منجر شد

مراد فتحی گفت: با رضایت خانواده جوان متوفی اهل ارومیه، هزینه مجلس ترحیم فرزندشان به آزادی چهار زندانی جرایم غیر عمد منجر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه و به نقل از روابط عمومی زندان‌ها، مراد فتحی روز چهارشنبه اظهار کرد: فرد خَیری با مراجعه به دفتر زندان مرکزی ارومیه، چهار نفر زندانی نیازمند جوان را با اهدای ۳۳۰ میلیون ریال به عنوان هزینه خیرات سالگرد فرزند مرحومش آزاد کرد.

وی ادامه داد: کمک این خَیر در راستای اجرای طرح پویش «خاتم سلیمانی» در آذربایجان‌غربی اجرا شد.

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی افزود: با کمک مددکار اجتماعی و با دعوت از شاکیان، همچنین گذشت قسمتی از بدهی و مصالحه بعمل آمده، این چهار زندانی به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

فتحی گفت: مصادف شدن سالگرد فوت این جوان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی موجب شد تا خانواده این جوان مرحوم چنین اقدام خداپسندانه‌ای داشته باشند.

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی همچنین گفت: با مراجعه مددکاران اجتماعی زندان ارومیه به منزل یک شاکی خصوصی در روستای اطراف شهر، وی از حق و طلب سه میلیارد ریالی خود گذشت و زندانی زن محکوم به پرداخت ردمال را در پویش «خاتم سلیمانی» بخشید.

وی ادامه داد: این بانوی سالخورده با وجود بیماری و نیاز مالی اما با اطلاع از اصلاح رفتار و اقدامات حسنه زندانی در طول حبس و نیز نگهداری بهزیستی از دو فرزندش، رضایت خود را اعلام کرد.

فتحی اظهار کرد: این بانوی بخشنده پس از شنیدن نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در اجرای پویش «خاتم سلیمانی» گفت: جانمان فدای نام حاج قاسم؛ گذشت از مال ارزشی ندارد.

کد خبر 1244632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha