خانه دار شدن افراد بی پناه از کارکردهای حساب ۱۰۰ امام راحل (ره) است

حجت الاسلام نجفی گفت: کارکردهای حساب ۱۰۰ امام راحل (ره) با گذشت بیش از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب همچنان جاری و ساری است و برکات این حساب همچنان شامل افراد بی پناه و افرادی که مسکن مناسبی ندارند، می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمد نجفی، در سفر به شهرستان کازرون و اهدای احکام هیئت امنای جدید حساب 100 امام راحل در این شهرستان گفت: حساب 100 امام راحل راهگشای کمک خیرین برای ساخت مسکن محرومان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن فارس افزود: کارکردهای حساب 100 امام راحل (ره) با گذشت بیش از 43 سال از پیروزی انقلاب همچنان جاری و ساری است و برکات این حساب همچنان شامل افراد بی پناه و افرادی که مسکن مناسبی ندارند، می شود.

وی اضافه کرد: شهرستان کازرون همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی بوده و مسئولان  دلسوز و مردمی خود همیشه راهگشای حل مشکلات بوده است.

حجت الاسلام نجفی، حل مشکل مسکن اقشار آسیب ‌پذیر در کشور را از دغدغه های بسیار مهم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) دانست و اظهار کرد:  پیش ‌بینی می‌شود این دغدغه ها با فعالیت مستمر حساب 100 امام خمینی (ره) و کمک خیرین و نیکوکاران در آینده نه‌ چندان دور به‌ صورت کامل محقق شود.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) در همان سال‌ های نخست پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تدبیر و دوراندیشی خود پایه‌ های برخی از مهمترین نهادهای انقلابی را بنیان نهاد تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی سریع ‌تر در مسیر ساختارمند شدن گام بردارد و افتتاح حساب 100 و تاسیس بنیاد مسکن هم در همین راستا انجام شده است.

کد خبر 1245225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha