اهدای ۴۰ سری جهیزیه به نیت شهدای تیپ  سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی

تناکی از اهدای ۴۰ سری جهیزیه و اعطای ۴۰ وام به محرومین به نیت شهدای تیپ مردم پایه سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار غلامعلی تناکی امشب (۱۷ دی) در یادواره ۴۰ شهید تیپ مردم پایه سپاه انصار الرضا(ع) استان که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: این شهدای از سال ۱۳۷۰ تاکنون در عملیات های مختلف در شرق، شمال شرق، جنوب شرق و ارتفاعات کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند به یاد این شهدا اهدا می شود، گفت: همچنین عملیات گازرسانی به ۴۰ خانه محرومین از طرف نیروی زمینی سپاه به ارزش یک میلیارد تومان و اهدای ۲۲۰ بخاری به محرومین به یاد این شهدای عزیز انجام  شده است.

 

وی بیان کرد: اعطای ۴۰ وام ۵۰ میلیون تومانی به محرومین مناطق مرزی استان با ارزش ۲ میلیارد تومان از دیگر برکات این یادواره است.

 

گفتنی است، در این یادواره کتاب «قصه از محراب شروع شد» رونمایی و از مادر شهید دانیال رضازاده از شهدای امنیت در اغتشاشات اخیر و سایر خانواده های شهدا تجلیل شد.

 

 

 

 

کد خبر 1245292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha