اجرای ۵۰ پروژه مهم آبرسانی کشاورزی در سطح استان مرکزی

 سردار کریمی با تاکید بر اینکه جهاد خدمت رسانی و امید آفرینی با قوت ادامه دارد، گفت: ۵۰ پروژه مهم آبرسانی کشاورزی در سطح استان مرکزی در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در نشست قرارگاه محرومیت زدایی استان مرکزی و همزمان با مراسم افتتاحیه سه هزار و ۵۰ طرح محرومیت زدایی مردم پایه بسیج که با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، گفت: جهاد امیدآفرینی، جهاد خدمت به مردم و جهاد تبیین با قوت توسط بسیج دنبال می شود

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، بسیج را مولود انقلاب اسلامی و میدان جهاد و مبارزه با دشمنان دانست و خاطر نشان کرد: پیشرفت های کشور به واسطه تلاش ها و فعالیت های مختلف بسیج در عرصه های گوناگون است و به فضل الهی ایران قوی با روحیه و تفکر بسیج رقم خواهد خورد.

 

این مقام ارشد استان با تاکید بر اینکه در این راستا ۳ جهاد مهم در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: جهاد امیدآفرینی، جهاد خدمت به مردم و جهاد تبیین با قوت در حال انجام است و این ۳ جهاد در قالب یک زنجیره با قوت در بسیج استمرار خواهد داشت.

 

وی یکی از مهمترین عرصه های مقابله با دشمنان را عرصه فقر و محرومیت دانست و اضافه کرد: دشمنان برای استمرار فقر و محرومیت تحریم های ظالمانه و توطئه های مختلف را اعمال می کنند و امروز پیشرفت و رفع فقر اولویت مهم مسئولین در کشور و استان است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه به برنامه های پیش روی سپاه و بسیج استان اشاره کرد و گفت: از برنامه جاری و مهم سپاه در طول سال محرومیت زدایی در همه ابعاد است که در این مسیر مصمم و با اراده گام برداشته و  به برکت نقش آفرینی بسیج در همه ابعاد حرف برای گفتن داریم.

 

این مقام مسئول احیای روستاها و بازگرداندن امید و نشاط به روستاها را یکی از برنامه های مهم بسیج سازندگی دانست و خاطر نشان کرد: در سال‌جاری بیش از ۵۰ پروژه مهم آبرسانی کشاورزی انجام شده و به بیش از ۴۰ روستای با تنش آبی آبرسانی شرب انجام شده و همچنان اقدامات در حال انجام است.

کد خبر 1245348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha