برگزاری ویژه برنامه جشن میلاد مادر مهربانی ها در کانون «طوبی» خفر

آیین جشن میلاد مادر مهربانی ها حضرت فاطمه زهرا (س) در کانون فرهنگی هنری «طوبی» روستای «فتح آباد» شهرستان خفر برگزار می شود.

محمدحسین حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با تبریک میلاد با سعادت مادر مهربانی حضرت زهرا (س) از برگزاری ویژه برنامه جشن و سرور بهانه خلقت حضرت فاطمه زهرا (س) در این کانون فرهنگی هنری خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «طوبی» روستای «فتح آباد» شهرستان خفر به جزییات برگزاری این ویژه برنامه اشاره کرد و افزود: این آیین همراه با برنامه های شاد و متنوع برنامه ریزی شده است.

 

وی ادامه داد: قرعه کشی و اهدای جایزه های نفیس برای شرکت کنندگان و افرادی که نامشان از اسماء و القاب حضرت زهرا (س) است دیگر عناوین این برنامه را به خود اختصاص می دهد.

 

حیدری اضافه کرد: بیان شاخصه های حضرت زهرا (س) در کلام کارشناسان مذهبی و مولودی خوانی ذاکران اهل بیت (ع) از جمله برنامه های این آیین جشن و سرور است.

 

وی به زمان برگزاری این آیین جشن و سرور اشاره کرد و گفت: این برنامه روز پنج شنبه ۲۲دی ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «طوبی» روستای «فتح آباد» شهرستان خفر در پایان از عموم اهالی روستا، بچه های مسجد و... برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

کد خبر 1245589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha