اجازه ارائه کالای خارج از تولید داخل را در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری نمی دهیم

احمدی با اشاره به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و تجهیزات وابسته و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، گفت: در این نمایشگاه اجازه نمی دهیم کالایی خارج از تولید داخلی در حوزه صنایع دستی وارد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، بهزاد احمدی، امروز دوشنبه (۱۹ دی) در نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و تجهیزات وابسته و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت: در این نمایشگاه اجازه نمی دهیم کالایی خارج از تولید داخلی در حوزه صنایع دستی وارد شود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس افزود: ۴۰۰ فروشگاه صنایع دستی در شیراز داریم که از آنها بازدید می شود و پروانه صنف را برای اشخاصی صادر می کنیم که کالای تولید داخلی بفروشد.

وی اضافه کرد: چنانچه واحدی از این قانون تبعیت نکند با هماهنگی با اماکن، پلمب می شود.

بر اساس این گزارش در ادامه، ابراهیم بختیاری هم گفت: همراهی رسانه در پوشش خبری و اطلاع رسانی این نمایشگاه سهم موثری دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس ادامه داد: در استان فارس در حوزه گردشگری ظرفیت های موثری داریم که باید مورد توجه قرار دهیم و در حد شناخت صنعت گردشگری آماده ارائه آموزش های لازم به خبرنگاران هستیم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری در ماه های اخیر در سایر شهرهای کشور بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه در شیراز برای ما بسیار مهم است و بخش خصوصی در این نمایشگاه پای کار آمده اند و سه هزار متر فضای گردشگری و حدود یک هزار و ۵۰۰ متر فضای صنایع دستی داریم.

بختیاری تاکید کرد: تقریبا از تمام بخش های گردشگری نماینده در این نمایشگاه داریم و ۶ آژانس خدمات مسافرتی از فارس در این نمایشگاه حضور دارند و یکی از قوی ترین استان ها برای ورود گردشگر از خارج از کشور، استان فارس است.

کد خبر 1245604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha