مسئولان   برنامه های خود را در مساجد  به عنوان پایگاه های فرهنگی انقلاب برگزار کنند

لایقی اصل گفت: مسئولان دستگاه ها و نهادهای فرهنگی با توجه به پراکندگی روستاها در استان، می توانند برنامه های خود را در مساجد روستاها به عنوان پایگاه های فرهنگی انقلاب و نظام برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، کریم لایقی اصل امروز (۱۹دی ماه) در نشست رابطین کانون های فرهنگی، هنری مساجد شهرستان بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های این افراد، اظهار کرد: باید مساجد به عنوان پایگاه های فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت شوند.
 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان دستگاه ها و نهادهای فرهنگی با توجه به پراکندگی روستاها در استان، می توانند برنامه های خود را در مساجد روستاها به عنوان پایگاه های فرهنگی انقلاب و نظام برگزار کنند.
 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به طراحی حدود ۱۵۰ برنامه فرهنگی و هنری، از دستگاه ها و نهادها و انتظار داریم با توجه به شبکه منسجم کانون های فرهنگی هنری در مساجد استان در راستای برگزاری برنامه ها در نقاط مختلف استان همکاری لازم را داشته باشند.
 

لایقی اصل یادآور شد: باید برای احیای سنت ها و همچنین ایجاد شور و نشاط و همدلی بین نسل ها و باورپذیری در جامعه تلاش کرد.
 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امام جماعت هر مسجد به عنوان فرمانده این مکان مقدس می تواند در زمینه جذب نیروهای نخبه و کارآمد به مسجد تلاش کند.


گفتنی است در این نشست رابطین کانون های فرهنگی، هنری مساجد شهرستان بویراحمد ضمن بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری و همچنین آسیب شناسی نقاط ضعف و قوت کانون ها، در دوره آموزشی طرح «فهما» شرکت کردند.

کد خبر 1245652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha