تلاش دشمن برای کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حسنی با بیان اینکه تلاش دشمن برای کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: پرچم جمهوری اسلامی همچنان برافراشته و نقشه های دشمن نقش بر آب شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، ظهر امروز(۱۹ دی) در نشست هماهنگی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: یاد امام راحل و شهدای عزیز را گرامی می داریم که انقلاب اسلامی ماحصل مجاهدت های امام راحل و یاران امام راحل و در راس شهدای عزیزی است که سربازان مکتب امام راحل بودند.

 

محمد سبحان حسنی افزود: استقرار نظام مقدس جمهروی اسلامی ثمره خون شهدا و مجاهدت مجاهدان و رزمندگان انقلاب اسلامی است، امام راحل به پشتوانه مردمی، نظام ستم شاهی را از بیخ و بن کندند و علی رغم همه تلاش های دشمن در ۴۴ سال گذشته پرچم جمهوری اسلامی همچنان برافراشته و نقشه های دشمن نقش بر آب شده است.

 

وی بیان کرد:  خدا را شاکریم در مسیر و گفتمان امام راحل و انقلاب قرار گرفته ایم و امروز جمهوری اسلامی معادلات نظام سلطه را تغییر داده و این تغییر ماحصل عمق راهبردی امام راحل و رهبر در هدایت کشتی نظام انقلاب اسلامی بوده است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت:  امسال به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در جهت تبیین دستاوردهای چند دهه انقلاب اسلامی انتظار است که  کمیته های زیر مجموعه ستاد دهه فجر که از امروز فعالیت خود را آغاز می کنند تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را در دستور کار قرار دهند.

 

حسنی یادآور شد: بخش از تلاش دشمن برای کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در انتقال این دستاوردها به نسل جوان با ابزار رسانه ها تامام توان و تلاش خود را به کار گرفته است که در ذهن جوانان ما  نتیجه دیگری را رقم بزنند و دید آنها را نسبت به انقلاب اسلامی را تغییر دهند.

 

وی بیان کرد: رویش های انقلاب اسلامی به ویژه در بین نسل جوان اینقدر چشم گیر بوده است که دشمن را مایوس کرده است و امسال هم دشمن تمام توان خود را به کار بسته که عده قلیلی از جوانان را فریب دهد اما همین افراد که در فضای تبلیغاتی دشمن قرار گرفتند قابل محاسبه نیستند و دشمنان یکبار دیگر به این نتیجه رسیدند که ریشه های انقلاب اسلامی آنقدر محکم است که علی رغم همه دشمنی ها نتوانستند مشکلی در این زمینه ایجاد کنند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام  گفت: فشارهای دشمن برای این است که قطار حرکت نظام و انقلاب اسلامی را متوقف کنند، برای معیشت مردم مشکلاتی را به وجود آورده اند اما مردم پای نظام و انقلاب ایستاده اند و پشتیبان نظام و انقلاب هستند.
 

وی با بیان اینکه قبل از پیروی انقلاب اسلامی ایران به عنون یک کشور سرسپرده بوده است، ابراز کرد: انتخابات هایی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی با رای مردم صورت می گیرد نشان از دخالت مردم در سرنوشت آنها است و هیچ کدام از اینها قابل مقایسه نیست و امروز جمهوری اسلامی برای خیلی از ملت های دنیا که طالب آزادی و استقلال هستند مامن و مرکزی برای این کشورها است که انشالله این پرچم تا سپردن به دست صاحب اصلی آن برافراشته خواهد بود.

کد خبر 1245706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha