مشارکت روحانیون درتحقیق و پژوهش افزایش می یابد

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: مشارکت روحانیون در تالیفات، تحقیق و پژوهش، و آثار هنری افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  حجت الاسلام امیر ابراهیمی امروز دردیدار با جانشین سازمان روحانیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه نمایشگاه کوی جهاد و مقاومت، اظهار داشت:  تحقیق و پژوهش بستر رشد و توسعه همه جانبه است.

 

مسئول مشارکت روحانیون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به عملکرد مشارکت روحانیت استان لرستان در حوزه پژوهش، افزود:  تلاش می شود مشارکت روحانیون درتحقیق و پژوهش افزایش یابد.

 

وی ادامه داد: روحانیون استان در تالیفات، تحقیق و پژوهش، و آثار هنری در آینده نزدیک  مشارکت خوبی دارند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: تهیه و تدوین فیلم کوتاه، موسیقی و اجرا دو واحد درسی دفاع مقدس در حوزه  های علمیه و جلسات شورای هماهنگی از جمله برنامه های در دست اقدام در استان لرستان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین اصغر دوست  جانشین رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت دفاع مقدس در بازدید از نمایشگاه جهاد و مقاومت استان لرستان اظهار کرد: روحانیت در دو قرن اخیر زحماتی کشیدند که خروجی آن انقلاب اسلامی است.

 

گفتنی است، نمایشگاه کوی جهاد و مقاومت با هدف نشر ارزش های دفاع مقدس دایر شده است.

 

 نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت» بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از روز هفدهم دی با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با موضوع ارائه دست‌آوردها و نمایش فعالیت‌های ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌های سراسر کشور، در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران افتتاح شد و تا ۲۱ دی دایر است.

کد خبر 1245847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha