شیراز در عرصه های گردشگری زیارت و سلامت شاخص است

حجت الاسلام روحانی گفت: شیراز در عرصه های گردشگری زیارتی به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و گردشگری سلامت شاخص و ممتاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محسن روحانی، امروز، سه شنبه (۲۰ دی) در آئین گشایش دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشکری، هتلداری و تجهیزات وابسته و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی که در محل نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار شد، گفت: امروز روز شهادت امیرکبیر است و وی در سه سال صدرات خود اقدامات خوبی انجام داد.

امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز با اشاره به برگزاری این عناوین نمایشگاهی افزود: همدلی خوبی در شمال غرب شیراز وجود دارد که نمونه آن نمایشگاه بین المللی فارس برای برگزاری عناوین مختلف نمایشگاهی است.

وی اضافه کرد: سعدی به سیاحت و گردشگری علاقه ویژه داشت و حافظ هم شیراز را خوب شناخته است و شیراز همواره سابقه تاریخی غنی داشته است و ایران را روزگاری به عنوان فارس می شناختند.

حجت الاسلام روحانی تاکید کرد: شیراز در عرصه گردشگری زیارتی به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) شاخص است و همچنین در  حوزه گردشگری سلامت دارای ظرفیت های ممتازی است.

وی با اشاره به جاذبه های طبیعت گردی فارس هم عنوان کرد: تنگه «رغز» داراب از جاذبه های بکری است که در حوزه طبیعت گردی بسیار شاخص است.

کد خبر 1245941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha