دوازدهمین نمایشگاه گردشگری فرصتی برای تبادل نظر اقتصادی است

محسن نژاد گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری فرصتی برای تبادل نظر اقتصادی فعالان و شرکت کنندگان حوزه گردشگری و صنایع دستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سید موید محسن نژاد امروز، سه شنبه (۲۰ دی) در آئین گشایش دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشکری، هتلداری و تجهیزات وابسته و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی که در محل نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار شد، گفت: هم افزایی و همدلی موجب موفقیت در امور می شود و برگزاری این ۲ عناوین نمایشگاهی نتیجه همین همدلی در استان فارس است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس افزود: مسئولان استان فارس برای برگزاری این نمایشگاه همت کرده اند و از تمامی دست اندرکاران تشکر می کنیم.

وی با اشاره به تعدد و تنوع شرکت کنندگان در  دوزادهمین نمایشگاه گردشگری اظهار کرد: شرکت های حمل و نقل، طبیعت گردی، آژانس های مسافرتی، انجمن های فعال در گردشگری و ... در این نمایشگاه حضور یافته اند و این نمایشگاه فرصتی برای تبادل نظر اقتصادی در این نمایشگاه ها برایشان فراهم شده است.

محسن نژاد با اشاره به شمار شرکت کنندگان در سیزدهمین نمایشگاه صنایع دستی عنوان کرد: ۳۷ استان از کشور در این نمایشگاه حضور یافته اند و به حوزه صنایع دستی نگاه حمایتی داریم.

کد خبر 1245943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha