شرکت های دانش بنیان در قالب ۱۴ طرح با تسهیلات ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان یاری رسانی شد

دایی گفت: در قالب ۱۴ طرح با تسهیلات ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان یاری رسانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، بابک دایی، امروز چهارشنبه (21 دی) در جمع خبرنگاران گفت: در راستای حمایت از اشتغال، استان فارس در یک سال و سه ماه دولت سیزدهم برای اولین بار با ایجاد دبیرخانه اقدامات گسترده ای شکل گرفت.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس اظهار کرد: تلاش شد بالغ بر 32 نشست برگزار شد و در مجموع 62 نشست با نشست های کارشناسی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و 776 طرح و پروژه اقتصادی به ارزش هفت هزار و سه میلیارد تومان بررسی و به بانک های عامل ارائه شد، با ظرفیت اشتغال بالغ بر 10 هزار نفر است، افزود: برای هزار و هفت و 40 طرح به ارزش یک هزار و هشتصد شکل گرفت که 2 هزار و 768 نفر اشتغال داشت و چهار هزار و 428 نفر تثبیت اشتغال را همراه داشت.

دایی گفت: یک هزار و 378 میلیارد تومان در قانون دیده شده بود، 130 درصد تحقق بند «الف» ماده «18» در سال اول دولت سیزدهم داشت.

وی با اشاره به اینکه کسب رتبه سوم سرمایه گذاری خارجی را داشته است، اضافه کرد: سه پروژه سرمایه گذاری خارجی به ارزش 129 میلیون دلار را داریم که نسبت به دوره قبل که 42 میلیون دلار بوده 2 برابر شده است.

دایی با اشاره به اینکه در یک سال اخیر یک طرح از طریق سرمایه گذاری خارجی افتتاح شده است، افزود: 632 شرکت دولتی با تاکید وزارت اقتصاد، آمارهای خود را ارائه کردند.

دایی گفت: در قالب 14 طرح با تسهیلات 2 هزار و 800 میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان یاری رسانی شد.

کد خبر 1246031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha