برگزاری کارگاه آموزشی «مهارت های ارتباطی والدین و فرزندان» در کانون «شهدای بیت الله» فسا

مرزبان گفت: کارگاه آموزشی «مهارت های ارتباطی والدین و فرزندان» در کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا برگزار می شود.

محمدصادق مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با اشاره به اینکه آگاهی والدین از نحوه برخورد با فرزندان در تربیت صحیح و اصولی آنها نقش موثر و بسزایی دارد، گفت: اینکه والدین بدانند در شرایط سنی فرزندانشان چه نوع برخوردی داشته و از کدام برخوردها پیشگیری کنند اصل مهمی است که در تربیت فرزندان ضروری بوده و در آینده آنان تاثیرگذار است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای بیت الله» فسا افزود: اهمیت این موضوع سبب شده تا کانون فرهنگی هنری «شهدای بیت الله» شهرستان فسا علاوه بر برنامه های متدوال ویژه بچه های مسجد، کارگاه های آموزش خانواده ویژه والدین را در برنامه های خود قرار دهد.

 

مرزبان عنوان کرد: در برنامه جدید این کانون، کارگاه آموزشی «مهارت های ارتباطی والدین و فرزندان» قرار است ویژه پدران و مادران برگزار شود.

 

وی ادامه داد: این کارگاه آموزشی به همت مرکز سلامت روان محلی با همکاری کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا انجام می شود.

 

مرزبان گفت:  کارگاه آموزشی «مهارت های ارتباطی والدین و فرزندان» روز جمعه ۲۲ دی از ساعت ۹ صبح در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای بیت الله» شهرستان فسا با دعوت از والدین بچه های مسجد برای شرکت در این کارگاه آموزشی، اظهار کرد: این برنامه در سالن جلسات کانون «شهدای بیت الله» برگزار می شود.

کد خبر 1246262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha