عاقبت بخیری ما حرکت در مسیر شهداست

همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا ( س ) و روز زن، استاندار ایلام و نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی با مادر شهید سعدی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام در دیدار با مادر شهید سعدی، اظهار کرد: هر چه داریم از برکت خون پاک شهدا  است و این شهیدان شجاع بودند که از خاک کشور پاسداری کردند و به فیض شهادت نایل شدند‌.

 

 جسن بهرام نیا با اشاره به جایگاه والا شهدا نزد پروردگار متعال، تاکید کرد: بالاتر از هر خوبی یک خوبی است اما بالاتر از شهید هیچ مقامی نیست‌.

 

وی با بیان اینکه  عاقبت به خیری ما در گروی ادامه راه شهدا است، افزود: ما هر چه داریم از برکت شهدا و خانواده های شهدا است.

 

استاندار ایلام ابراز کرد: روایت شده است هر شهید در آخرت ۷۰ نفر را شفاعت می کند که امیدواریم ادامه دهنده راه شهدا بزرگوار باشیم.

 

بهرام نیا با بیان اینکه مقام شهید بالاترین مقام در نزد پروردگار است و در نزد خدای متعال روزی دارد، گفت: روز مادر را به همه مادران و به‌ویژه مادران شهدا که چنین فرزندانی را تربیت کردند، تبریک عرض می نماید.

 

شهید بساط سعدی از پاسداران لشکر ۱۱ حضرت امیر (ع)  که در  تاریخ ۲۲ شهریورماه ۱۳۶۶ در منطقه قلاویزان مهران به فیض شهادت نایل شد.

 

شهرستان چوار ۱۸۶ شهید را تقدیم آرمان های نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

کد خبر 1246364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha