اختصاص سهمیه مسابقات سراسری قرآن به برگزیدگان مدهامتان/ حمایت اوقاف از فعالیت‌های قرآنی مساجد

مجیدی‌مهر با اشاره به اختصاص سهمیه به پذیرفته‌شدگان جشنواره قرآنی مدهامتانِ کانون‌های مساجد در مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم، گفت: مرکز قرآنی سازمان اوقاف آمادگی همکاری برای توسعه فعالیت‌های قرآنی مساجد را دارد.

«سیدحمید مجیدی‌مهر» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اختصاص سهمیه به پذیرفته شدگان جشنواره قرآنی مدهامتان کانون های مساجد کشور در مسابقات سراسری قرآن کریم، اظهار کرد: در صورتی که برگزیدگان جشنواره قرآنی مدهامتان و دیگر دستگاه ها شرایط فنی لازم را داشته باشند، با تشخیص ستاد عالی مسابقات به مرحله سراسری دوره چهل و ششم مسابقات راه پیدا می کنند. 

 

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: بنا داریم برای چهل و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن، مکاتباتی با دیگر دستگاه ها در این زمینه انجام دهیم، امیدواریم برگزیدگان قرآنی سایر دستگاه ها در مسابقات کشوری اوقاف رتبه کسب کنند و به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات بین المللی قرآن کریم معرفی شوند.

 

وی در ادامه بر لزوم توسعه جلسات قرآنی مساجد تاکید کرد و گفت: یکی از مولفه های موفقیت مساجد، توسعه جلسات قرآنی است، اگر ائمه جماعات مساجد، کانون های فرهنگی هنری، بسیج و امور مساجد با موسسات قرآنی در توسعه جلسات قرآنی مساجد هم‌افزایی داشته باشند، گام های اثرگذاری در رونق فعالیت های قرآنی مسجدی برداشته می شود.

 

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: موفقیت های کشورمان در حوزه قرآنی به برکت مسجد بوده است،ضمن اینکه توسعه جلسات قرآنی در مساجد، موجب گسترش جلسات قرآن محلی و خانگی نیز می شود.

 

مجیدی‌مهر در پایان خاطرنشان کرد: مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه این آمادگی را دارد با دستگاه های متولی مساجد برای رونق فعالیت های قرآنی به لحاظ شکلی، محتوایی، تامین استاد و ... برای رونق این فعالیت ها همکاری داشته باشد.

 

کد خبر 1246513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha