اجرای  ۴۸ برنامه‌ فرهنگی در دهه مبارک «فجر» توسط شورای فرهنگی منطقه ۲ صنعت نفت

میدان شاهی گفت: برگزاری همایش یکپارچه تجلیل از زنان صنعت نفت، نخستین تجربه شورای فرهنگی منطقه ۲ صنعت نفت است و ۴۸ برنامه‌ هم برای دهه مبارک «فجر» در حوزه فرهنگی برنامه‌ ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، علی اکبر میدان شاهی، امروز یکشنبه (25 دی) در جشن بزرگ بانوان صنعت نفت که به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) برگزار شد، گفت: شورای فرهنگی منطقه ۲ صنعت نفت با محوریت استان های فارس، اصفهان و یزد شکل گرفته است و این استان ها از سبقه تاریخی و پیشینه فرهنگی ارزشمندی در ایران اسلامی برخوردار هستند.

رئیس شورای فرهنگی منطقه 2 صنعت نفت ادامه داد: برگزاری همایش یکپارچه تجلیل از زنان صنعت نفت، نخستین تجربه شورای فرهنگی منطقه 2 صنعت نفت است و ۴۸ برنامه‌ هم برای دهه مبارک «فجر» در حوزه فرهنگی برنامه‌ ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس جهاد تبیین و تولید محتوای موثر، توانمندسازی سرمایه‌ های انسانی و شایسته سالاری را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: حوزه فرهنگ از گلوگاه های مهم است که با تعریف برنامه‌ های منسجم و مفید از طریق آن می توان تهاجمات فرهنگی را خنثی کرد.

میدان ‌شاهی با تاکید بر توانایی و اراده بالای بانوان برای انجام مسئولیت‌ هایی که بر عهده آنها گذاشته می شود، عنوان کرد:  بانوان دارای ظرفیت ‌های بالایی هستند و مهیا شدن فضای مناسب برای فعالیت های آنها موجب می شود تا استعدادها و توانمندی های حرفه ای خود را در خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی بهتر و بیشتر به کار بگیرند.

کد خبر 1246807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha