زیرساخت های شیراز برای برگزاری جشنواره آئین سنتی بین المللی فراهم شود

نظری گفت: برای برگزاری جشنواره آئین سنتی بین المللی، شیراز مکان مناسبی است که اگر زیرساخت های آن توسط مسئولان فارس فراهم شود این آئین در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،  کاظم نظری، امشب یکشنبه (۲۵ دی) در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از رسانه های فارس برای پوشش خوب بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور که در تالار «حافظ» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، گفت: برای ارتقای وضعیت سالن های تئاتر فارس، معاون استاندار فارس از شهردار شیزاز خواستار توسعه فضاهای فرهنگی و نمایشی در شیراز شد که اقدام موثری در حوزه تئاتر و نمایش خواهد بود.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر استفاده از ظرفیت عظیم استان فارس تاکید داریم و این استان دارای هنرمندان بازیگری همچون محمود پاک نیت و اساتیدی همچون فقیهی، هودی، احمد سپاسدار و ... برخوردار است.

وی تصریح کرد: پیشکسوتان تئاتر شیراز و سایر نقاط فارس عمر خود را در راه نمایش و تئاتر گذاشته اند و شورای اسلامی شهر شیراز، استاندار فارس و شهردار شیراز به عنوان مسئولان فارس با همکاری مسئولان در تهران باید در جهتی پیش بروند که از ظرفیت های شایسته فارس در حوزه نمایش استفاده شود و این حوزه رشد و توسعه یابد.

نظری ادامه داد: در آینده به دنبال این هستیم که زمینه برگزاری رویدادهای بزرگ هنری در شیراز فراهم شود اما زیرساخت های آن باید فراهم شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری آتی گفت: به عنوان مثال برای برگزاری جشنواره آئین سنتی بین المللی، شیراز مکان مناسبی است که اگر زیرساخت های آن توسط مسئولان فارس فراهم شود این آئین در شیراز برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1246890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha