بیش از ۵ هزار داوطلب کنکور سراسری در دزفول رقابت می کنند

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه جندی شاپور دزفول گفت: پنج هزار و ۲۱۴ داوطلب در کنکور سراسری در دزفول در روز‌های ۲۹ و ۳۰ دی‌ماه شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، محمود نیک منش، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول میزبان حدود نیمی از این تعداد داوطلب خواهد بود و بقیه داوطلبان نیز در حوزه‌های آموزش و پرورش آزمون خواهند داد.

 

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول، افزود: با توجه به اینکه شرایط حاد کرونایی به پایان رسیده است، کنکور سراسری در دو روز و در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد در حالی که در دوران کرونا، آزمون‌های سراسری در چهار روز برگزار می‌شدند.

 

وی اضافه کرد: این دانشگاه، صبح روز پنجشنبه (۲۹ دی‌) میزبان داوطلبان علوم تجربی و بعد از ظهر این روز میزبان داوطلبان زبان است. در صبح روز جمعه ۳۰ دی‌ماه نیز داوطلبان گروه علوم انسانی و ریاضی و در بعد از ظهر نیز داوطلبان گروه هنر در این آزمون حضور خواهند یافت.

 

نیک‌منش، با بیان اینکه کارت ورود به جلسه منتشر شده است، ادامه داد: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه شهرستان دزفول نیز در دانشگاه صنعتی دزفول مستقر و از روز چهارشنبه (۲۸ دی‌) ساعت ۸ و نیم صبح تا ساعت ۱۲ و ساعت ۱۴ تا ۱۷ آماده پاسخگویی به داوطلبان است.

 

وی عنوان کرد: شروع فرایند آزمون در نوبت صبح در ساعت ۸ و در نوبت عصر در ساعت ۱۴:۳۰ است. داوطلبان صبح از ساعت ۶ صبح امکان ورود به حوزه را دارند و در نوبت بعد از ظهر نیز از ساعت ۱۳ می‌توانند حضور پیدا کنند.

 

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول، توصیه کرد: داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حوزه حضور داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون در دزفول مهیا شده است، ابراز کرد: شرایط فیزیکی از جمله گرمایش و نور حوزه‌ها، امکانات داوطلبان چپ دست، داوطلبان معلول و توانخواه مهیا شده است و والدین با خیال آسوده اطمینان داشته باشند که بهترین شرایط برای داوطلبان در نظر گرفته‌ شده است.

 

نیک منش، تاکید کرد: داوطلبان از همراه داشتن هر گونه وسیله از جمله ماشین حساب، ساعت و دستبند هوشمند، تلفن همراه حتی در صورت خاموش بودن خودداری کنند. هیچ گونه وسیله اضافه به جز مداد، پاک کن، مدادتراش و کارت شناسایی و کارت ورود به جلسه نیاز نیست، اما با این وجود باجه امانات در همه حوزه‌ها پیش‌بینی شده است که در صورت همراه داشتن کیف یا وسیله اضافه، این وسایل به باجه تحویل داده شوند.

 

کد خبر 1247300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha