برنامه های شاخص دستگاههای اجرایی برای دهه فجر اعلام شود

طالبی گفت: دستگاههای اجرایی استان برنامه های شاخص و محوری خود در زمینه های مختلف را برای دهه فجر تا شنبه پیش رو به معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری تحویل دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی شامگاه (27 دی) در جلسه ستاد مدیریت بحران و شورای اداری استان با بیان اینکه طبق تاکید وزارت کشور باید برنامه های محوری و مهم دستگاههای اجرایی در حوزه های عمرانی، فرهنگی و پروژه ای تا شنبه اول بهمن ماه به تهران ارسال شود، اظهار کرد: انتظار می رود که مدیران استان برنامه های خود را تا شنبه برای استانداری ارسال کنند.

 

وی تاکید کرد: دستگاههای اجرایی از اعلام برنامه های جزئی خودداری کرده و فقط برنامه های شاخص و محوری را بفرستند.

 

علیرضا عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی هم در این جلسه با بیان اینکه جلسات ستاد مدیریت بحران در استان از هفته قبل شروع بکار کرده است، گفت: تاکنون جلسات ستاد منظم برگزار شده و با تصمیمات خوبی که گرفته شده است، نگذاشتیم در بخش خانگی مردم شاهد خاموشی باشند.

 

وی با بیان اینکه فشار گاز در خراسان جنوبی و استان های همجوار که ته خط گاز هستند، افت دارد، گفت: امروز تمام گلخانه ها، مرغداری ها و واحدهای تولیدی با سوخت جایگزین کار می کنند تا بخش خانگی دچار مشکل نشود لذا مردم نیز باید در شب های سرد پیش رو بیشتر رعایت و صرفه جویی کنند.

 

عباس زاده با اشاره به اینکه مراکز آموزش نظامی استان نیز با سوخت جایگزین فعالیت دارند، گفت: همه تلاش مدیران استان این است که در بخش خانگی فشار گاز پایدار باشد.

 

 

 

کد خبر 1247334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha