مصرف گاز در واحدهای اداری بیمارستان امام خمینی (ره) به صفر رسید

مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان گفت: مصرف گاز در واحدهای اداری بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان به صفر رسید.

امین خردمند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: پس از اعلام تعطیلی و الزام به صرفه جویی در مصرف گاز استان خراسان شمالی به دستور ریاست بیمارستان، گاز مصرفی در کلیه ساختمان‌های اداری و ساختمان های غیرضروری به حداقل مصرف رسید و در بعضی واحدها کلا مصرف گاز به صفر رسید تا همشهریان و هم استانی ها دچار قطعی گاز نشوند.

 

 

مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان عنوان کرد: خوشبختانه قبل از شروع فصل سرما تمامی لوله های ورودی و خروجی به تأسیسات بیمارستان امام خمینی عایق بندی و تمامی لوله های پوسیده و قدیمی که باعث هدر رفت حامل‌های انرژی مي شدند تعویض و نوسازی شد.

 

 

خردمند خاطرنشان کرد: با توجه به قدمت استفاده از لوله های تأسیساتی این بیمارستان و بعضی لوله ها، بیشتر از عمر مفید خود استفاده شده بود و کارایی لازم را نداشته که باعث هزینه های گزاف می‌شد.

 

 

وی تصریح کرد: امسال با برآوردی که انجام شد با نگاه ویژه مسئولان استانی و شهرستانی با اعتباری که تخصیص یافت، تمام لوله های موتورخانه  نوسازی و از هدر رفت انرژی جلوگیری شد.

 

 

در روزهای اخیر با افزایش مصرف گاز و افت فشار گاز در خراسان شمالی سبب نگرانی شده است.

 

 

بیمارستان ۱۲۴ تختخوابی امام خمینی(ره) شیروان از سال ۷۴ در پنج طبقه فعالیت خود را آغاز کرده است و اینک به بیماران دو شهرستان شیروان و فاروج خدمات درمانی ارائه می دهد.

 

 

شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان تا سال ۹۶ تنها همین مرکز درمانی را داشت که از آن سال با افتتاح بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی آیت الله هاشمی رفسنجانی، وضعیت درمانی این شهرستان ارتقا یافت.

 

 

 

کد خبر 1247338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha