توزیع بیش از ۲۵۰ روسری به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) در اندرزگاه نسوان شیراز

قربانی گفت: بیش از ۲۵۰ روسری به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) تهیه شده است و توسط مددکار انجمن حمایت زندانیان شیراز، بین زندانیان زن در اندرزگاه نسوان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمود قربانی، امروز چهارشنبه (28 دی) حضرت زهرا (س) را نمونه بارز ایستادگی در دفاع از آرمان های اسلام دانست و در جمع خبرنگاران  گفت: تمامی زنان و مردان باید در راه ترویج آموزه های اخلاقی و تربیتی حضرت فاطمه (س) در جامعه تلاش کنند.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز ادامه داد: دفاع از ولایت بارزترین ویژگی اخلاقی حضرت زهرا (س) است و واجب است تا همگی ما ایشان را چراغ راه هدایت خود در زندگی قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه زن جایگاه رفیع و مسئولیت های بزرگی در خانواده و جامعه برعهده دارد، اظهار کرد: اگر بانوان در جایگاه اصلی خود قرار بگیرد، بسیاری از مشكلات خانواده و اجتماع حل خواهد شد.

قربانی اعلام کرد: انجمن حمایت زندانیان شیراز برای همکاری با اداره کل زندان های فارس در حوزه های مختلف برنامه ریزی کرده است و رسیدگی به نیازهای بهداشتی و تهیه البسه برای زندانیان و فرزندان خردسال زیر 2 سالی که با مادرانشان در زندان نگهداری می شوند را مورد تاکید قرار دارد.

وی افزود: بیش از 250 روسری به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) تهیه شده است و توسط مددکار انجمن حمایت زندانیان شیراز، بین زندانیان زن در اندرزگاه نسوان توزیع شد.

قربانی همچنین گفت: طبق دستور مدیرکل زندان ها به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)، جشن باشکوهی با حضور ۱۶۰خانواده در هتل «نیایش» شیراز همراه با برگزاری جنگ شادی و پذیرایی نهار و اهدای هدیه برگزار شد.

وی با اشاره به سایر برنامه های انجام شده عنوان کرد: سرکشی به خانواده زندانیان و رسیدگی به مشکلات آنها، اهدای هدایا به فرزندان دختر زندانیان و ...از دیگر برنامه های ولادت حضرت زهرا(س) توسط این انجمن است.

کد خبر 1247437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha