تجلیل از بانوان فعال کانون پیروان حضرت مهدی(عج)

مسئول کانون پیروان حضرت مهدی(عج)کرناچی کرمانشاه خبر داد: به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) از ۳۰ مادری فعال و دارای نام و القاب حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی هنری مسجد پیروان حضرت مهدی(عج) تقدیر و تجلیل شدند.

گلنار محبی،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به فعالیت اعضای کانون در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) ،گفت: همزمان با سالروز میلادحضرت زهرا (س)  کانون فرهنگی هنری مسجد پیروان حضرت مهدی (عج) کرناچی کرمانشاه ویژه برنامه‌های مختلفی را تدارک و برگزار کرده است.

مسئول کانون پیروان حضرت مهدی(عج)کرناچی کرمانشاه، افزود: آذین بندی مسجد، نصب بنر با مضمون احادیث حضرت زهرا(س) ، برپایی ایستگاه صلواتی و برگزاری مسابقات فرهنگی، تقدیر از بانوان فعال کانون، برگزاری مراسم جشن و سخنرانی. ،تقدیر از مادران ،برگزاری مسابقات فرهنگی جشن و اهدای جوایز به برگزیدگان، اطعام مسجدی‌ها، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری مراسم دعا کمیل از شاخص ترین برنامه های کانون است.

محبی ،خاطر نشان کرد: همچنین، جشن ولادت حضرت زهرا (س) همراه  با مولودی خوانی، سخنرانی و اهدای هدیه به مادران فعال و خانم هایی  که نام و لقب حضرت زهرا (س) را برگزیده اند اهدا شد.

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب، اظهار داشت: باید مسایل دینی و اعتقادی با اجرای برنامه های متنوع بیشتر توسط کانون های فرهنگی و هنری جوار مساجد، در بین مردم تبلیغ شود تا بتوانیم با جنگ نرم دشمن مقابله کنیم.


محبی ، با اشاره به اینکه کانون ‌های فرهنگی هنری از جمله مراکز مهمی هستند که در دل مساجد راه ‌اندازی شده‌اند، اظهار کرد: مسجد فقط محل برپایی نماز و عبادت نیست، بلکه پایگاه و سنگر فرهنگی محله، شهر و کشور است و باید محل حضور و تربیت نسل جوان و نوجوان باشد و کانون های فرهنگی و هنری می توانند با برنامه ریزی های دقیق و مدون برای اجرای فعالیت های فرهنگیِ جذاب و هدفمند نسبت به جذب جوانان اقدام کنند.

 

کد خبر 1247603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha