تروریستی خواندن سپاه، تیری بر پای پارلمان اروپا است

حجت الاسلام یونس مرسل پور گفت: اقدام پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران را محکوم می کنیم و این اقدام تیری بر پای پارلمان اروپا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۳۰ دی ماه) حجت الاسلام «یونس مرسل پور» در خطبه های نماز جمعه بخش اسماعیلی ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی، حق و باطل را به کف روی آب تشبیه کرد و گفت: عده ای از مردم تنها حباب های روی آب را می بینند بنابراین دچار گمراهی می شوند و به خسارت هایی به آنها وارد می شود.

 
امام جمعه موقت بخش اسماعیلی افزود: هر کس تقوای الهی را رعایت کند می تواند حق را از باطل تشخیص دهد اما گاهی مشاهده می شود حتی علما و باسواد ها به ظاهر قادر به تشخیص حق و باطل نیستند.
 
وی تاکید کرد: امروز دشمن با وارونه جلوه دادن حقایق سعی دارد جای شهید و جلاد را عوض کند پس باید در جامعه جهاد تبیین صورت گیرد.
 
حجت الاسلام مرسل پور با اشاره به دیدار جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی با مقام معظم رهبری، عنوان کرد: ایشان در این دیدار فرمودند؛ کاری کنید حرف خدا هیچ جا روی زمین نماند.
 
خطیب موقت نماز جمعه بخش اسماعیلی ضمن محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران، تصریح کرد: این اقدام تیری بر پای پارلمان اروپا خواهد بود.
 
وی در خاتمه یادآور شد: موضوع تسریع در احداث باند دوم جاده مواصلاتی جیرفت به بلوک یک مطالبه بحق عمومی از مسئولین اداره راه و شهرسازی است و از دولت انقلابی تقاضا می شود در این امر تسریع شود.
کد خبر 1247732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha