نام و جایگاه  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهان می‌درخشد

حجت الاسلام رستمیان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در دفاع از اسلام و انقلاب موفقیت‌های چشم‌گیری داشته است گفت: نام و جایگاه این نهاد مقدس در جهان می‌درخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام محمدحسن رستمیان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دامغان با اشاره به تروریستی بودن پارلمان اروپا، در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه یک نهاد انقلابی است که خود در حال مبارزه با تروریست است.

 

حجت الاسلام رستمیان افزود: پارلمان اروپا به جرم اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داعش را از پا در آورد و مظلومان عالم را از شر داعش نجات داد تروریست می‌داند.

 

امام جمعه دامغان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در دفاع از اسلام و انقلاب موفقیت‌های چشم‌گیری داشته و نام و جایگاه این نهاد مقدس در جهان می‌درخشد اضافه کرد:ما به اروپا و آمریکا می‌گوییم که سپاه پاسداران میلیون‌ها نفر هستند و همه مسلمانان آزادی خواه جهان پاسدار هستند.

 

وی  تروریست خواندن سپاه پاسداران از سوی غرب را نشاندهنده ناکام ماندن توطئه‌های دشمنان دانست وافزود: سپاه پاسداران اقتدار جهانی دارد که خاری در چشم دشمنان است.

 

حجت الاسلام رستمیان با بیان اینکه دشمن بار دیگر علیه ایران اسلامی دست به توطئه زد اما با این ‌کار خود به قدرت و عظمت سپاه پاسداران کمک کرد، افزود: غرب در محاسبات و طراحی خود دچار خطا شده است.

 

امام جمعه دامغان تصریح کرد: این کار اقدامی خصمانه و غیر قابل اجرا است، زیرا دشمنان عزت و اقتدار ایران اسلامی باید بدانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرزند راستین و حافظ ملت و نظام اسلامی و خاستگاه صد‌ها هزار نیروی مؤمن است.

 

 وی در ادامه با تأکید برجهاد تبیین ادامه داد:جهاد تبیین بیان حق است و تا زمانی حقایق به خوبی بیان شود، هیچ دستاورد و کاری به فراموشی سپرده نخواهد شد لذا باید تلاش کنیم معارف و ارزش‌های اسلامی جای خود را به ضد ارزش‌ها ندهد.

 

به گفته حجت الاسلام رستمیان در مقابله با توطئه دشمن که تلاش می‌کند حق و باطل را با هم مخلوط و افراد را دچار تردید کند، جهاد تبیین خنثی کننده است.

کد خبر 1247764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha