یاوه گویی های پارلمان اروپا پیوند سپاه و مردم را افزایش می دهد

عزت خواه با اشاره به تحریم سپاه توسط پارلمان اروپایی، گفت: یاوه گویی های پارلمان اروپا پیوند مردم و سپاه را افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حسنعلی عزت خواه ظهر امروز (۱ بهمن ماه) در جمع فرهنگیان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به مصوبه نمايندگان پارلمان اروپا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروريستی اتحاديه اروپا واکنش نشان داد و گفت: اين اقدام نمايندگان پارلمان اروپا گرچه در عالم واقع و حقیقت پوچ و بی منطق است اما از نظر سیاسی بدانند هر مصوبه ای علیه سبز پوشان انقلاب، اين ياريگران مردم دربحران ها، حافظین امنیت، نور چشم رهبری انقلاب و اسلام با پاسخی قاطع، سنگین و پشیمان کننده از ناحیه مردم ايران مواجه خواهد گرديد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به جمله ای از صادق آل محمد (ع) اشاره که فرموده «سپاس خدايی را که دشمنان ما را افرادی احمق قرار داد»، خطاب به نمایندگان اتحادیه اروپا و آمریکا گفت: ای احمق ها از تاريخ عبرت بگیريد، وقتی مالک اشتر ما را از ما گرفتید، ديديد و فهمیديد که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی به مراتب برايتان خطرناک تر بوده. آيا سیلی محکم دلاوران سپاه را در چشم شیرتان«عین الاسد»فراموش کرده ايد؟

 

وی افزود: به نمايندگی از جامعه بزرگ فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنها در استان سلحشور و شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد توصیه می کنم دست از سر اين نهاد مقدس برداريد، اگر شما در فهرست تحريم قرار می دهید مردم ايران سپاه را در بطن قلوبشان قرار می دهند و ياوه گويی های شما پیوند مردم و سپاه را به مراتب مضاعف تر می کند.

 

عزت خواه با بیان اینکه در هیچ جای دنیا مرسوم نیست نیروی نظامی یک کشور را تحریم کنند، یادآور شد: سپاه پاسداران محبوب ملت ایران است و این اقدام خبیثانه پارلمان اروپا هویت و کینه توزی آنان را برای مردم ایران آشکارتر می کند. 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایران به عنوان یک بازیگر مستقل منطقه ای و بین المللی نقش مهمی در معادلات جهانی دارد و قطعا این اقدامات برای انتقام و ناشی از خشم غربی ها از شکست پروژه اخیر براندازی و فروپاشی در اغتشاشات اخیر بوده که ره به جایی نخواهند برد و نزد ملت ایران منفورتر خواهند شد.

کد خبر 1247953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha