برگزاری رویداد «فرصت شغلی دانش‌ بنیان» برای مددجویان کمیته امداد فارس

موصلی گفت: رویداد «فرصت شغلی دانش‌ بنیان» برای یکصد مددجوی تحت حمایت کمیته امداد فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مرتضی موصلی، امروز یکشنبه (2 بهمن) از برگزاری رویداد «فرصت شغلی دانش ‌بنیان» ویژه مددجویان کمیته امداد خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: رویداد «فرصت شغلی دانش‌ بنیان» برای یکصد مددجوی تحت حمایت کمیته امداد فارس برگزار می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: این رویداد که ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد است دوشنبه 3 بهمن در شهرستان کازرون و با همکاری «سرای نوآوری فناوری های برق ارتباطات و اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی» واحد کازرون برگزار می ‌شود.

 

وی با تاکید بر تجاری سازی دانش و اقتصاد دانش ‌بنیان اظهار کرد: کمیته امداد در سال های اخیر تجاری سازی دانش و اقتصاد دانش ‌بنیان را با هدف راستای ایجاد طرح ‌های اشتغال و تسریع در اشتغال ‌زایی هدفمند برای جامعه هدف در اولویت قرار داده است.

 

موصلی برگزاری رویدادهای فرصت‌ های شغلی دانش بنیان را از سیاست‌های کمیته امداد دانست و گفت: کمیته امداد با هدف حمایت از توسعه بازار محصولات و کسب و کارهای فناورانه با ظرفیت اشتغال بالا در کنار حمایت از توسعه ایده‌ های فناورانه، رویدادهای فرصت‌ های شغلی دانش بنیان را هم دنبال می کند.

 

وی اعلام کرد: رویداد «فرصت شغلی دانش ‌بنیان» به صورت یک روزه برگزار می شود که در آن تمرکز بر کارگاه ‌های آموزشی، معرفی فرصت‌ های شغلی نوین شناسایی شده در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور با هدف تعیین مسیر شغلی، ایجاد پل ارتباطی بین فعالان عرصه نوآوری و فناوری و متقاضیان شغلی مورد توجه قرار دارد.

 

موصلی یکی از اهداف برگزاری این رویداد را فراوانی درخواست های مددجویان و زنان سرپرست خانوار در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی دانست و اظهار کرد: یکصد مددجوی فارغ التحصیل دانشگاهی و مستعدین اشتغال در فارس برای شرکت در این رویداد، شناسایی شده اند و مورد مشاوره شغلی و غربالگری قرار گرفته اند.

 

کد خبر 1248116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha