جوانان کانون مساجد کرمانشاه به استقبال چهل و چهارمین بهار انقلاب می روند

حجت الاسلام کلات پور، گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی با حضور جوانان کانون مساجد تدارک دیده شده است.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به فرارسیدن بهار انقلاب و برگزاری جشن های مختلف با حضور جوانان مسجدی،گفت: جشن انقلاب یکی از مهم‌ترین رویدادهایی است که همه ساله با هدف آشنایی کودکان نسل امروز با حوادث و چگونگی پیروزی انقلاب برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه ،افزود: کانون های مساجد امن ترین مکان برای حضور نسل جوان هستند چراکه حضور پیدا کردن قشر نوجوان و جوان در داخل مساجد، مسیر زندگی آنها را مشخص و هدفمند کرده و گرایش نسل جوان را به مسائل معنوی و دینی به دنبال دارد  و موجب استحکام بنیه اعتقادی این نسل در جامعه خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در طول دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه های فرهنگی و هنری با رویکرد ترویج فرهنگ انقلاب و با محوریت کانون های مساجد برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام کلات پور، اظهار کرد: آذین‌بندی محلات پیرامون مساجد، معرفی دستاورد‌های انقلاب در قالب یک ویدئو جذاب و خلاقانه، برگزاری مسابقه کتابخوانی مساجد و اجرای سرود در برخی نقاط شهر کرمانشاه ، تجلیل از خانواده معظم شهدا و هنرمندان انقلاب در مساجد در قالب سه‌شنبه‌های تکریم، آذین‌بندی و نصب پرچم در سطح محلات و مساجد، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری محافل انس با قرآن و قرائت جمعی سوره مبارکه فجر در قالب طرح تلاوت نور، برپایی نمایشگاه محتوایی و آموزشی با موضوع انقلاب اسلامی و برپایی کارگاه با محوریت جهاد تبیین ،نورافشانی در مساجد در شب ۲۱ بهمن، تریبون آزاد در قالب ایجاد فضای پرسش و پاسخ با حضور مسئولان و سخنرانان از برنامه‌های شاخص کانون مساجد در سطح کانون‌های مساجد استان طی دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه گفت: روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد و در بهمن ماه ۵۷، جهان شاهد تحولی شگرف و انقلابی عظیم و مردمی در تاریخ بود. با پیروزی انقلاب اسلامی، تحولات عمیقی در داخل کشور و جهان ایجاد شد که مهم ترین آنها  شکوفایی معنوی و گرایش مردم به سمت ارزش های اسلامی است.

 

 

کد خبر 1248144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha