نقشه پراکندگی زنان سرپرست خانوار در شیراز نقشه راه خوبی برای ارائه خدمات است

مشفقیان گفت: تهیه نقشه پراکندگی زنان سرپرست خانوار در شهر شیراز می تواند نقشه راه بسیار خوبی باشد تا خدمات و اعتبارات به دست جامعه هدف برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مصطفی مشفقیان، امروز سه شنبه (4 بهمن) در نشست خبری کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: زنان سرپرست خانوار به عنوان یکی از مهمترین جوامع هدف باید مورد حمایت و توانمندسازی قرار بگیرند.

مدیرکل اجتماعی استانداری فارس افزود: بانوان در تربیت نسل آینده نقش موثری دارند و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و حمایت از آنان موجب کاهش آسیب های اجتماعی هم خواهد شد.

مشفقیان با تاکید بر اینکه استانداری فارس برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از آمادگی کامل برخوردار است، اظهار کرد: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار موجب ایجاد نتایج مثبت در زمینه های بسیاری در خانواده می شود و در این حوزه از ظرفیت های خود استفاده می کنیم.

وی با ابراز رضایت از تهیه نقشه پراکندگی زنان سرپرست خانوار در سطح شهر هم گفت: تهیه نقشه پراکندگی زنان سرپرست خانوار در شهر شیراز می تواند نقشه راه بسیار خوبی باشد تا خدمات و اعتبارات به دست جامعه هدف برسد.

کد خبر 1248662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha