اختصاص اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی به محرومیت زدایی در شهر شیراز

فرج زاده گفت: برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی در شهر شیراز بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، آرش فرج زاده، امروز سه شنبه (4 بهمن) در نشست خبری کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی در شهر شیراز بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

قائم مقام شهردار شیراز ادامه داد: این اعتبارات به صورت خاص و با تعریف ریزپروژه و تعیین پروژه ها در مناطقی که با عنوان پروژه های محرومیت زدایی نامگذاری شده اند، اختصاص خواهند یافت.

وی همچنین اعلام کرد: برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی در شهر شیراز، مناقصه انجام شده است و کار اجرایی آنها از 2 ماه گذشته آغاز شده است.

فرج زاده با تاکید بر اینکه شهرداری شیراز در حوزه سخت افزاری هم اقدامات مختلفی به انجام رسانده است، اظهار کرد: در بیش از ۱۷۰ محله شیراز با برگزاری جلساتی این موضوع اعلام شده است و لازم است که برای اجرای اقدامات، وضعیت هر محله اعلام شود و گزارش اقدامات در محله های شهر به زودی ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به حوزه نرم افزاری گفت: در این حوزه هم شهرداری شیراز به همراهی دستگاه های اجرایی نیاز دارد و امیدواریم با تعامل بین دستگاهی شاهد پیشرفت مطلوب برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص برنامه های سخت افزاری و نرم افزاری بدر حوزه محرومیت زدایی باشیم.

کد خبر 1248672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha