برگزاری مراسم سالروز شهادت امام هادی(ع) در ۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی

حجت الاسم رحیمی گفت: مراسم شهادت امام هادی(ع) در جوار هفت بقعه متبرکه خراسان جنوبی در شهرستان های بیرجند، قاین، نهبندان، فردوس، خوسف و طبس همراه با سخنرانی و مداحی و محافل انس با قرآن کریم برگزار شده است.

حجت الاسلام حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: امام هادی علیه السلام پیشتاز در دانش و تقوا و کمال بوده و ابعاد شخصیت معنوی و الهی ایشان در کرانه‌های جهان طبیعت تجلی کرده است.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به مراسم سالروز شهادت امام هادی(ع) گفت: مراسم سوگواری و عزاداری سالروز شهادت امام هادی(ع) در جوار هفت بقعه متبرکه خراسان جنوبی با حضور عاشقان این امام غریب برگزار شد.

 

وی ادامه داد: این مراسم در جوار امامزاده زیدبن محمد قاین، امامزاده سیدعلی و امامزاده سیدالحسین نهبندان، امامزادگان سیدمحمد و سیدابراهیم فردوس و سیدابوالقاسم نصرآباد خوسف و امامزاده علی طبس برگزار شده است.

 

حجت الاسلام رحیمی در ادامه بیان کرد: در شهرستان بیرجند مرکز استان نیز آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) میزبان برگزاری مراسم محوری فرارسیدن سالروز شهادت امام هادی(ع) در شب شهادت این امام بزرگوار بوده است.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در پایان گفت: برگزاری برنامه های مختلف از جمله سخنرانی، مداحی و پخش کلیپ های مذهبی و محافل انس با قرآن کریم به مناسبت شهادت امام هادی علیه السلام در دستور کار بقاع متبرکه استان قرار داشته است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1248837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha