توجه به مباحث خداشناسی در برگزاری دوره ولایت در دانشگاه های فارس

یوسفی در مراسم افتتاح دوره طرح ولایت کشوری در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: به همت بسیج دانشجویی فارس دوره طرح ولایت کشوری ویژه دانشجویان دانشگاه های فارس در شیراز آغاز به کار کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سعید یوسفی، امروز شنبه (۸ بهمن) در مراسم افتتاح دوره طرح ولایت کشوری در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: به همت بسیج دانشجویی فارس دوره طرح ولایت کشوری ویژه دانشجویان دانشگاه های فارس در شیراز آغاز به کار کرده است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس ادامه داد: بازه اول دوره غیر متمرکز و حضوری تقویت مبانی اندیشه اسلامی با عنوان طرح ولایت کشوری ویژه دانشجویان دانشگاه های فارس و با حضور ۲۵۰ نفر از دانشجویان انقلابی استان از  ۷ تا ۲۲ بهمن در دانشگاه فنی مهندسی شهید باهنر شیراز برگزار می شود.

وی با اشاره به انجام فرآیند پذیرش دانشجویان در این دوره در ۷ بهمن اظهار کرد: در بازه اول دوره طرح ولایت کشوری مباحث و کتاب های خداشناسی، انسان شناسی و معرفت شناسی تدریس می شود و بازه دوم دوره طرح ولایت کشوری ویژه دانشجویان دانشگاه های فارس هم از ۲۲ اسفند سال جاری تا ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۲ در مقدس مشهد یا قم برگزار خواهد شد.

یوسفی تاکید کرد: در بازه زمانی دوم مباحث و کتاب های فلسفه حقوق، فلسفه سیاست و فلسفه اخلاق تدریس خواهد شد و از موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم، سازمان بسیج دانشجویی کشور، دانشگاه های استان فارس و به ویژه مسئولان دانشگاه فنی و حرفه ای فارس برای شرکت در این دوره قدردانی می کنیم.

کد خبر 1249163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha