برگزاری همایش «پدران آسمانی» به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) در تالار «حافظ» شیراز

فتحی ‌زاد گفت: همایش «پدران آسمانی» به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر توسط گروه جهادی «جهادگران شاهد» استان فارس که از فرزندان شهدای استان فارس تشکیل شده است در تالار «حافظ» شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، رضا فتحی ‌زاد، امروز سه شنبه (11 بهمن) ضمن تبریک ماه رجب و میلاد امام علی (ع) در جمع خبرنگاران گفت: همایش «پدران آسمانی» به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر توسط گروه جهادی «جهادگران شاهد» استان فارس که از فرزندان شهدای استان فارس تشکیل شده است در تالار «حافظ» شیراز برگزار خواهد شد.

 

مسئول گروه «جهادگران شاهد» استان فارس افزود: همایش «پدران آسمانی» ساعت 18 روز 13 بهمن و با حضور خانواده‌های شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت، شهدای حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی(ع) و شماری از پدران و مادران شهدا و فرزندان شاهد نخبه استان فارس و جمعی از مسئولان استان در تالار «حافظ» شیراز برگزار خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: این همایش سالانه در 13 رجب و توسط فرزندان شاهد دفاع مقدس در سراسر کشور در گلزارهای شهدا برگزار می ‌شود اما امسال به دلیل شرایط آب و هوایی در قالب سلسله نشست‌ های «ستاره‌های شهر» مربوط به کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس در تالار «حافظ» برگزار خواهد شد.

 

فتحی ‌زاد با اشاره به وجود یک هزار و 516 شهید متاهل و دارای فرزند در شیراز بیان کرد: این همایش در شیراز امسال با هشتک 1516 معرفی خواهد شد و ایجاد اتحاد و انسجام بین فرزندان شهدای استان فارس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد پدران شهید، معرفی فرزندان شهدای نخبه و تقدیر از مادران به عنوان افرادی که حق پدر و مادری برگردن فرزندان شهدا دارند از اهداف همایش است.

 

وی ادامه داد: این همایش با اجرای هنرمندانه مجریان و خوانندگان کشوری همراه است و کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس، بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، ارتش جمهوری اسلامی، کمیته مرکزی «خادم‌الشهدا (ع)» سپاه فجر، ایثارگران دستگاه ‌ها، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، صدا و سیمای فارس، آتش ‌نشانی شیراز، اورژانس و گروه «جهادگران شاهد» استان فارس در برگزاری این همایش همکاری دارند.

کد خبر 1249927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha