اردوهای راهیان پیشرفت با هدف آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب برگزار می شود

سردار نظری گفت: برنامه های سپاه ثارالله با شعار محوری « ایران استوار و ۴۴ سال افتخار» و با رویکردهای تبیینی، نشاط اجتماعی و جهاد خدمت رسانی برنامه ریزی شده و اردوهای راهیان پیشرفت با هدف آَشنایی دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، چهارشنبه (۱۲ بهمن) در حاشیه مراسم گرامیداشت یوم الله سالروز ورود امام(ره) به میهن با اشاره به تدارک سپاه و بسیج برای این مناسبت مهم؛ گفت: برنامه های سپاه ثارالله استان با شعار محوری « ایران استوار و 44 سال افتخار» و با رویکردهای تبیینی، نشاط اجتماعی و جهاد خدمت رسانی برنامه ریزی شده است.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به پیش بینی بیش از دو هزار برنامه در ۵۰ محور به صورت محله محور، مدرسه محور و برای اقشار تخصصی در سطح پایگاه ها و واحدهای مقاومت اشاره و تصریح کرد: عمده برنامه های ما بر مبنای خدمت رسانی و محرومیت زدایی است که در همین رابطه بیش از 150 برنامه محرومیت زدایی در زمینه آبرسانی و آب شرب روستاها هفته آینده افتتاح می شود.

 

 

وی افتتاح مسکن محرومین، اهدای جهیزیه و کمک های حمایتی و معیشتی؛ همچنین رویدادها، پویش ها و جشنواره ها، یادواره های شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی را بخشی از برنامه های سپاه و بسیج فهرست کرد و گفت: در مدارس و دانشگاه ها برنامه های کرسی های آزاداندیشی و ارائه خدمات و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در این 44 سال و مقایسه با دوران قبل از انقلاب که نسل جدید با این دستاوردها آشنا شوند.

 

 

سردار نظری خاطرنشان کرد: برنامه های تولیدی در فضای مجازی برای استفاده نسل جدید داریم تا با خدمات و پیشرفت های دولت و سایر نهادها آشنا شوند.

 

 

وی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور دفاع مقدس دانش آموزان دختر در مناطق عملیاتی جنوب؛ اظهار کرد: اردوهای راهیان پیشرفت هم با حضور دانش آموزان و دانشجویان در معادن و صنعت برگزار می شود تا با دستاوردهای صنعتی و معدنی استان آشنا خواهند شد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: برخی از برنامه ها از 12 تا 22 بهمن و برخی تا پایان سال ادامه دارد.

کد خبر 1250155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha