۱۸۰ مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد در استان زنجان فعالیت می کنند

صالحی از فعالیت ۱۸۰ مرکز نیکوکاری در استان زنجان با محوریت مساجد خبر داد و گفت: امسال میزان مشارکت‌های مردمی در مراکز نیکوکاری به ۱۲۱ میلیارد تومان رسید.

روح اله صالحی -مدیرکل کمیته امداد استان زنجان- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: مراکز نیکوکاری یکی از الگوهای مردمی شدن خدمت رسانی به نیازمندان است که کیفی سازی ،تقویت وتوجه به مراکز نیکوکاری تخصصی از اولویت های کمیته امداد استان زنجان در این بخش است

 

صالحی ادامه داد: ۱۸۰ مرکز نیکوکاری در استان زنجان با محوریت مساجد به صورت کاملاً داوطلبانه و مردمی ایجاد شده و با بهره گیری از ظرفیت های مردمی به صورت محله مبنا و تخصصی در حوزه ترویج فرهنگ خیر و احسان و خدمت رسانی به اقشار نیازمند فعالیت دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری یکی از الگوهای مردمی شدن خدمت رسانی به نیازمندان است که کیفی سازی ،تقویت وتوجه به مراکز نیکوکاری تخصصی از اولویت های این بخش است.

 

صالحی اضافه کرد: بر اساس امارهای موجود از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۱ میلیارد تومان کمک مردمی از طریق مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است و ۵۲ درصد از مشارکت‌های مردمی توسط مراکز نیکوکاری محقق شده است.

کد خبر 1250300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha