لزوم توجه اساتید دانشگاهی به صحیفه سجادیه

دبیر ششمین جشنواره صحیفیه سجادیه کشور گفت: در تمام اتفاقات دانشگاهی اگر نسخه نجات می خواهیم باید به قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به عنوان چشمه های اصلی معنویت مراجعه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،حجت الاسلام سید عباس تقوی، امروز چهارشنبه (13 بهمن) در نشست سالانه اندیشمندان و استادان درس انقلاب اسلامی دانشگاه‌ های کشور که با موضوع «واکاوی اغتشاشات ۱۴۰۱، علل، عوامل و راهکارهای مقابله» در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد و در میزگرد نقد کتاب درسی انقلاب اسلامی گفت: در تمام اتفاقات دانشگاهی اگر نسخه نجات می خواهیم باید به قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به عنوان چشمه های اصلی معنویت مراجعه کنیم.

دبیر ششمین جشنواره صحیفیه سجادیه کشور ادامه داد: ششمین جشنواره صحیفیه سجادیه کشور با محوریت امید و بیاینه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می شود و کتاب تولید شده است و برای این کتاب پادکست های 40 گانه اپ ، عکس نوشته و ... تهیه شده و فراخوان هم اعلام شده است و باید در امورات و دروس انقلاب اسلامی به امام سجاد (ع) هم توجه ویژه شود.

وی تصریح کرد: کتاب تهیه شده در حوزه صحیفه شناسی با مبنای صحیفه سجادیه است و دانشجویان به آن اقبال خوبی نشان داده اند و این محتوای تولید شده باید مورد استفاده موثر قرار بگیرد.

حجت الاسلام تقوی تاکید کرد: ششمین جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان کشور فرصت خوبی برای توجه به فرموده های امام سجاد (ع) است و شماره تلفن 09171613843 هم برای کسب اطلاعات لازم در خصوص این جشواره است.

وی ادامه داد: سوم خرداد اختتامیه این جشنواره در بندرعباس برگزار خواهد شد و از اساتید ممتاز شرکت کننده و مشارکت کننده در تحقیقات این حوزه تقدیر خواهد شد.

دبیر ششمین جشنواره صحیفیه سجادیه کشور تاکید کرد: امیدواریم که اساتید، دانشجویان خود را به سایت این جشنواره ارجاع دهند که 12 جلسه درس تحت عنوان علم آموزی و صحیفه زندگی تالیف شده است.

حجت الاسلام تقوی همچنین اظهار کرد: از آرزوهای استاد شهید آیت الله مطهری شرح دعای بیستم صحیفه سجادیه بود که امروز باید مورد توجه داشنگاهیان ما قرار بگیرد.

کد خبر 1250417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha