رسانه های معاند به دنبال انحراف در افکار جوانان ما هستند

حجت الاسلام میثم تارم گفت: امروز رسانه های معاند با بمباران اخبار دروغ و خلاف واقع به دنبال ایجاد انحراف در افکار جوانان ما هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۱۴ بهمن ماه) حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه جیرفت، گفت: امروز رسانه های معاند با بمباران اخبار دروغ و غیر واقع به دنبال ایجاد انحراف در افکار جوانان ما هستند.

 

امام جمعه جیرفت با تاکید بر لزوم جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: جوانان ما باید حقایق قبل از انقلاب اسلامی را بدانند که این مهم در پرتو جهاد تبیین محقق می شود.

 

وی افزود: اگر جوانان ما نسبت به حقایق قبل از انقلاب اسلامی آگاه شوند آنگاه تحت تاثیر همجمه های دشمنان در تحریف واقعیت ها قرار نمی گیرند.

 

حجت الاسلام تارم تصریح کرد: یکی از ضروریات امروز تهیه آثار فاخر و ارزشمند درباره دوران قبل از انقلاب اسلامی است تا از این طریق به جوانان آگاهی بخشی شود.

 

خطیب جمعه جیرفت ادامه داد: به همین منظور باید گروهی در هر شهر و استان خاطرات مبارزین انقلابی را جمع آوری و چاپ کنند و در اختیار جوانان قرار دهند.

 

وی ابراز کرد: در رژیم پهلوی، شاه هیچ گونه اختیاری نداشت و بدون اجازه آمریکا نمی توانست کاری انجام دهد و اگر کاری بدون اجازه انجام می داد مجبور به عذرخواهی از آمریکایی ها می شد.

 

حجت الاسلام تارم با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، خاطرنشان کرد: دوران قاجار به دلیل فساد و بی لیاقتی شاه قاجار دوران بدی بود اما دوران پهلوی به مراتب بدتر از آن بود چرا که پهلوی سرسپرده و بی اختیار بود.

 

امام جمعه جیرفت با اشاره به این که رضا خان قلدر نگهبان اصطبل و اسب‌های هلندی بوده، اظهار کرد: وزیر خودمختار آمریکا در ایران می‌گوید؛ رضاخان تا توحش یک قدم بیشتر فاصله نداشته است.

 

وی یادآور شد: شاه پهلوی همه زمین‌های استان‌ها را غصب کرده بود و بزرگترین زمین خوار دنیا محسوب می شود.

 

حجت الاسلام تارم اضافه کرد: در آن دوران مردم رعیت خوانین بودند اما امروز کشاورزان صاحب باغ و زمین بوده و خود تولید کننده و صادر کننده محصولات کشاورزی هستند.

 

خطیب جمعه جیرفت تاکید کرد: دشمنان نمی توانند با تبلیغات سوء نمی توانند پهلوی جنایتکار را تطهیر کنند.

 

وی گفت: با عمل صالح می‌شود به معصومین (ع) اقتدا کرد و به آنها نزدیک شد و یکی از این اعمال صالح، احترام به حقوق دیگران و انجام صله رحم است.

کد خبر 1250499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha