لزوم توجه معتکفین به بحث ظهور امام زمان(عج)/وقت را هدر ندهید

حجت الاسلام جعفری خطاب به دانشجویان معتکف گفت: از مراسم معنوی اعتکاف به خوبی استفاده کنید چون این فرصت ها به راحتی تکرار نمی شود؛ در کنار خواسته های کوچک به خواسته های بزرگی همچون ظهور امام زمان(عج) توجه داشته باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدعلی جعفری در جمع معتکفین خواهر دانشگاه بیرجند اظهار داشت: با فکر کردن قلب خود را بیدار کنید و اعتکاف بهترین فرصت در این زمینه است.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند ادامه داد: در این خلوت به خوبی می توانید راه را بیابید و با خداوند ارتباط برقرار کنید و از این فرصت برای هوشیار کردن قلب خود نهایت استفاده را ببرید.

 

وی با بیان اینکه در روایات مختلف بر نماز شب توصیه بسیار شده است، افزود: حتی اگر امکان خواندن نماز را هم ندارید ذکر و یاد خدا را در دل شب فراموش نکنید و این فضا برای خلوت با خدا برای شما فراهم شده است.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند بیان کرد: خدا را حاکم کارها و رفتار و گفتار خود بدانید و وقتی که تقوا را پیشه بگیرید بسیاری از مشکلات حل می شود و وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

 

حجت الاسلام جعفری با اشاره به اینکه از ماه رجب به عنوان رجبیون یاد می شود، گفت: چه خوب است از این اوقات به خوبی استفاده کنید و این فرصت ها را ایجاد کردن راحت نیست و نیاز به تلاش و ایثارگری است و در کنار خواسته های کوچک به خواسته های بزرگی همچون ظهور امام زمان(عج) توجه داشته باشید.

 

وی در پایان عنوان داشت: دستگاه و امکانات خداوند متعال محدودیتی ندارد و از این فرصت معنوی که کوتاه است استفاده کنید و وقت خود را هدر ندهید.

 

 

کد خبر 1250608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha