تهیه و توزیع بسته معیشتی برای نیازمندان با همکاری اعضای کانون

کمیجانی از تهیه و توزیع بسته هعای معیشتی همزمان با دهه فجر و ماه مبارک رجب در استان مرکزی خبر داد.

علیرضا کمیجانی، ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: کانون فرهنگی هنری شهید امینی همواره در مناسبت های مختلف به تهیه و توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان و محرومین می کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید امینی مسجد موسی بن جعفر علیه السلام کمیجان با اشاره به اینکه به مناسبت ایام دهه فجر و میلاد حضرت علی علیه السلام ۳۵عدد بسته معیشتی برای نیازمندان تهیه شد، افزود: هر بسته به ارزش ریالی ۲۶۰هزار تومان  تهیه شده که جمع کل این بسته ها ۹میلیون صد هزار تومان بوده که توسط خیر محترم پرداخت شده است.

 

وی همچنین ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی به برنامه های این ایام اشاره کرد و ادامه داد: به منظور آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان و اعضای کانون فرهنگی برنامه های مختلفی با هدف تبیین اهداف انقلاب در نظر گرفته شده است.

 

کمیجانی با بیان این برنامه ها با همکاری و مشارکت گسترده اعضای کانون برگزار می شود، بیان کرد: برگزاری مسابقه نقاشی در جشن بزرگ ۱۸بهمن از جمله این برنامه ها است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید امینی کمیجان همچنین به اجرای گروه سرود فرزندان انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: اعضای کانون در روز 18 بهمن که جشم بزرگ انقلاب در شهرستان برگزار می شود در پذیرایی از میهمانان و برپایی جشن همکاری کی کنند.

 

وی همچنین به برگزاری اعتکاف و تدارکات برای برگزاری با شکوه این مراسم نیز اشاره کرد و گفت: کانون شهید امینی بحث حمل ونقل وتوریع افطاری و سحری بین شرکت کنندگان در این مراسم معنوی را بر عهده دارد.

کد خبر 1250669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha