برپایی نمایشگاه دهه فجر در مسجد امام علی (ع)

بهنام یزدان خواه گفت: نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع دهه فجر و شهدای امنیت در مسجد دایر شد.

بهنام یزدان خواه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: تازه ترین فعالیت های این کانون فرهنگی هنری، تلفیقی از ویژه برنامه های دهه فجر و سالروز ولادت امیرالمومنین (ع) است.

 

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: در همین راستا به مناسبت دهه فجر و ولادت با سعادت این امام همام، شامگاه گذشته جشن باشکوهی برگزار شد.

 

 

 

 

 

وی بیان کرد: از برنامه های این جشن می توان به سخنرانی درباره فضائل حضرت علی (ع) و انقلاب و همچنین مولودی خوانی اشاره کرد.

 

 

 

 

یزدان خواه ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های این جشن، برگزاری مسابقه بهترین احوال پرسی با لهجه محلی که با حضور باجناق ها برگزار شد.

 

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: پایان بخش جشن ولادت حضرت علی (ع) و جشن انقلاب، اهدای هدایایی به رسم یادبود به افراد هم نام با نام امیرالمومنین (ع) بود.

 

وی اظهار کرد: علاوه بر این نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع دهه فجر و شهدای امنیت در مسجد دایر شد.

 

یزدان خواه اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه این ایام، کلیشه نویسی با محتوای جملاتی درباره حضرت علی (ع) بود که به همت بچه مسجدی های کانون در سالروز ولادت آن حضرت انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت عنوان کرد: همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) موکب بچه مسجدی ها برای توزیع شربت و شیرینی درب ورودی مسجد بر پا شد.

کد خبر 1250883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha