مردم ثابت کرده اند پای ارزش های نظام و انقلاب ایستاده اند

گیل چالانی گفت: دشمنان تمام توان خود را گذاشته اند تا ما را ساقط کنند اما مردم ثابت کرده اند پای ارزش های این نظام و انقلاب ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، غلامرضا گیل چالانی – فرماندار ماسال – امشب(یکشنبه، 16بهمن) در مراسم یادواره پنج شهید مهدیخانمحله ماسال با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: امروز هر چه داریم به برکت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

 

وی افزود: امروز دشمن در داخل و خارج کشور در حال سیاه نمایی است و می خواهد به گونه ای جلوه دهد که در زمان پهلوی خدماتی که به مردم ارائه می‌دادند، بسیار خوب و مردم در آسایش بودند ولی عملکرد نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد است.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه جمهوری اسلامی در طول این 44 سال عمر بابرکت خدمات فراوانی به مردم ارائه داده است گفت: علیرغم تمام هجمه‌های دشمن علیه نظام، امروز جمهوری اسلامی در بسیاری از زمینه ها رتبه نخست در جهان را دارا است.

 

وی تصریح کرد: ایران در زمینه تولید داروی گیاهی مقابله با ایدز، داروی گیاهی درمان رماتیسم، داروی گیاهی زخم های دیابتی، ساخت پروتز عصبی در حوزه فناوری نانو، ساخت تانک و استارتر هواپیما، پژوهش های هسته ای، رتبه علمی و پژوهشی در میان کشورهای اسلامی و ... جایگاه نخست را در بر دارد.

 

گیل چالانی با بیان اینکه امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، موشک های نقطه زن می سازیم  به گونه ای که لرزه بر تن ابرقدرت انداخته است بیان کرد: دشمن از قدرت دفاعی ایران می ترسد.

 

وی با اشاره به اینکه زمانی ما در حوزه اقتصادی یک کشور مصرف کننده بودیم اما امروز نیاز خود را در داخل تولید می کنیم خاطرنشان کرد: دشمنان تمام توان خود را گذاشته اند تا ما را ساقط کنند اما مردم ثابت کرده اند پای ارزش های این نظام و انقلاب ایستاده اند.

کد خبر 1250922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha