کانون فرهنگي و هنري علي بن موسي الرضا (ع) شهر ايلام افتتاح شد

کانون فرهنگي و هنري علي بن موسي الرضا (ع) شهر ايلام همزمان با چهل و چهارمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي و پنجمين روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، در مراسمی با حضور « علی هوشمتد» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، حجت الاسلام« علی چراغی پور» مدیر ستاد فهما استان ایلام و جمعی از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان،  کانون فرهنگی و هنری « علی بن موسی الرضا (ع) » واقع در محله چالیمار شهر ایلام افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در این مراسم با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و تقدیر از بانیان ساخت مسجد علی بن موسی الرضا (ع) در منطقه چالیمار شهر ایلام، اظهار کرد: مسجد علی بن موسی الرضا (ع) اولین مرکز دینی و فرهنگی در این منطقه است که میتواند تاثیر به سزایی در توسعه فرهنگی و ذینی این منطقه داشته باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور  با اشاره به اینکه عملیات ساخت این مسجد تازه به اتمام رسیده افزود: خوشحالیم که کانون فرهنگی و هنری اولین مرکز فرهنگی تاسیس شده در این مسجد است

 

وی با اشاره به اسیب پذیر بودن بخشی از منطقه چالیمار  در خصوص توسعه و تجهیز اقلام فرهنگی  به این کانون قول مساعد دادند.


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در پایان ضمن تقدیر از همکاری ویژه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد کانون های مساجد استان به ۳۰۸باب کانون افزایش یافت.


در ادامه نیز حجت الاسلام و المسلمین «هدایت نوروزی» مدیر کانون فرهنگی و هنری علی بن موسی الرضا(ع) با بیان اینکه  این مسجد با حمایت های ویژه خیرین ساخته شده است  و کانون فرهنگی و هنری مسجد نیز اولین مرکز فرهمگی در این مسجد است خواستار حمایت حمایت ویژه از برنامه ها و فعالیت های این کانون شد.
 

کد خبر 1250934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha