برگزاري نشست هاي تخصصي ویژه معتکفین نوجوان کادر کانون هاي مساجد قم

نشست هاي تخصصي ویژه معتکفین نوجوان کادر کانون هاي فرهنگی هنری مساجد قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، اعتکاف تشکيلاتي معارفي دهه هشتادي و نودي هاي کادر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با برگزاري نشست هاي تخصصي با حضور مديران کل و مسئولين استاني برگزار شد.

 

مراسم اعتکاف تشکیلاتی معارفی دهه هشتادي و نودي های کادر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم علاوه بر برگزاری حلقات معرفتی با کارگاه های تشکیلاتی در حال اجراست.


نشست های تخصصی کادر نوجوان کانون ها با حضور مسئولین استانی انجام می شود که در این نشست ها حسین غریب -مدير كل امور اجتماعي و فرهنگی استانداری قم-، محمد غفاری -مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم-، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن مرادی -مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان قم- و حجت الاسلام و المسلمین -مرتضی شعبان زاده- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم- به ترتیب در کارگروه های جذب و ساماندهی، اداری و مالی، ارتباطات و رسانه و فرهنگی و هنری حضور داشتند.

 

یادآور می شود سید محمدتقی شاهچراغی-استاندار قم-سردار مهدی کبیری‌پور-جانشین فرمانده سپاه قم-، امیرعلی عموزاده-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم-، مهدی توکلیان -مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قم- و جمعی دیگر از مسئولین استانی نیز با حضور در جمع معتکفین نوجوان کانون های فرهنگی هنری مساجد با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

 

لازم به ذکر است مراسم اعتکاف تشکیلاتی معارفی دهه هشتادي و نودي های کادر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با حضور دویست دختر و سیصد پسر عضو کادر کانون های مساجد قم در حال برگزاری است.

 

کد خبر 1251027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha