حضور مسئولان در مساجد و رسیدگی به مشکلات مردم از دستاوردهای انقلاب است

به گفته حجت الاسلام صادقی نیارکی، امروز به برکت انقلاب اسلامی، مسئولان در مساجد پای سخنان و مشکلات مردم می نشینند و به این مشکلات رسیدگی می کنند که این از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی- رئیس کل دادگستری استان زنجان- امروز دوشنبه(17 بهمن ماه) در جمع نماز گزاران مسجد صاحب الزمان( عج) منطقه سعدی شمالی زنجان، با تبریک دهه فجر و تسلیت وفات حضرت زینب (س) اظهار کرد: تاریخ انقلاب های بسیاری به چشم دیده ولی هیچ یک از این انقلاب ها مانند انقلاب اسلامی ماندگاری و دوام نداشته است.

 

وی با اشاره به اینکه این انقلاب، نعمت الهی برای ملت شریف ایران اسلامی است، ادامه داد: پیروزی این انقلاب به دست امام راحل و به پشتوانه مردمی و عنایات الهی باعث شود تا این کشور از دست ستمگران و چپاولگران رهایی یابد و امروز دستاوردهای بسیار زیادی به برکت انقلاب اسلامی بدست آمده است .

 

رئیس کل دادگستری زنجان قوه قضائیه را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در دوره ستمشاهی دسترسی به دستگاه قضایی صرفا در برخی مراکز امکان پذیر بود و مردم برای انجام کارهای حقوقی و قضایی مجبور به طی مسافت های بسیار دور و خطر ناک بودند.

 

حجت الاسلام صادقی نیارکی اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی در دورترین نقاط استان زنجان دادگاه ایجاد شده و مردم مجبور به طی مسافت های دور نیستند. همچنین به برکت انقلاب اسلامی  احکامی که در دادگاهها صادر می شود برگرفته از احکام نورانی اسلام و احکام فقهی است.

 

وی حضور مسئولان در مساجد و رسیدگی به مشکلات مردم را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به موضوع  فساد  در همه زمینه ها حساس است و  مبارزه قاطع  با فساد  در جامعه و داخل تشکیلات دستگاه قضا از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و قوه قضائیه در اجرای قانون و عدالت  با قدرت به وظیفه و رسالت خود عمل می کند .

 

در ادامه رئیس کل دادگستری استان زنجان به همراه معاونین به مشکلات مردم در مسجد رسیدگی کردند.

کد خبر 1251087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha