تلاش توپخانه دشمن علیه جمهوری اسلامی در جنگ روایت ها

رضایی با بیان اینکه توپخانه عظیم دشمن طی اغتشاشات اخیر بزرگترین جنگ روایت ها را بر علیه جمهوری اسلامی راه انداخته بود، گفت: فعالان سایبری و فضای مجازی با تولید محتوا در مقابل هجوم گسترده دشمن در فضای مجازی طی اغتشاشات اخیر ایستادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سجاد رضایی صبح امروز پنج شنبه (۲۰ بهمن) در همایش مجاهدان سایبری و جشنواره رسانه ای ابوذر اظهار داشت: در قالب این همایش سه تقدیر را خواهیم داشت.

 

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه چهارمین دوره تولید محتوا برگزار شد، افزود: این رویداد اواخر آبان ماه در سه بخش نرم افزار موبایل، پویانمایی و تولید انیمیشن و بازی تلفن همراه برگزار شده است و امروز از برگزیدگان تقدیر می شود.

 

رضایی ادامه داد: برگزیدگان این دوره در مرحله کشوری شرکت کردند و تیم بزرگمهر قاین رتبه آوردند که نشان می دهد حوزه اقتصاد دیجیتال یک سرفصل عظیم و پراستعداد و باکیفیت است که می تواند جهش های اقتصادی خوبی برای استان ایجاد کند.

 

وی با اشاره به اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: امسال شاهد افزایش آثار ارسالی به این جشنواره بودیم و در این راستا ۳۷۵ اثر دریافت و در ۲ سطح استانی و داوری ارزیابی شد و نسبت به کیفیت شاهد ارتقای کیفی حوزه خبر و رسانه بودیم.

 

مسئول بسیج رسانه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به تجلیل از فعالان سایبری و فضای مجازی اشاره کرد و افزود: برگزیدگان و برترین های فضای مجازی در این جلسه حضور دارند و در حوزه پایشگری، انتشار، سواد رسانه ای کارهای بسیار بزرگی صورت گرفته است.

 

وی در ادامه عنوان کرد: فعالان سایبری و فضای مجازی با تولید محتوا در مقابل هجوم گسترده دشمن در فضای مجازی طی اغتشاشات اخیر ایستادند و اگر این تلاش ها نبود اتفاقات دیگری رقم می خورد.

 

رضایی با بیان اینکه توپخانه عظیم دشمن طی اغتشاشات اخیر بزرگترین جنگ روایت ها را بر علیه جمهوری اسلامی راه انداخته بود، ادامه داد: دشمن تمام نیروهای خود در قشرهای مختلف را بسیج کرده بودند تا در فضای مجازی به عنوان یک سرباز عمل کنند و اگر فعالیت نیروهای سایبری و فضای مجازی نبودند شاهد اتفاقات ملموس نبودیم.

 

وی با تاکید بر اینکه باطن صاف انقلاب اسلامی را با استفاده از فضای مجازی به گوش جهانیان برسانیم، گفت: امیدواریم آرمان عزیز امام راحل را حفظ کنیم و پرچم لا اله الا الله را بر قلل رفیع جهان برافشانیم.

 

کد خبر 1251730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha