حضور در راهیپمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه شرعی و دینی است

آیت الله نورمفیدی با مهم و تاریخی خواندن روز ۲۲ بهمن، گفت: حضور در راهیپمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه شرعی و دینی است و حتی از نماز خواندن هم واجب تر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز (جمعه 21 بهمن) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان گفت: فردا، 22 بهمن روز بسیار بزرگی در تاریخ کشور ماست و در این روز انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان افزود: در طول تاریخ این کشور از 250 سال قبل، شخصیت های بزرگی از علمای واجد التعظیم، سیاسیون و مجاهدین برای نجات این کشور تلاش کردند و در برابر زوذگویی های بیگانگان ایستادند.

 

وی ادامه داد: این اقدام امام خمینی (ره) یک کار استثنایی بود و توانست این اقدامات انجام شده را به نهایت و نتیجه برساند.

 

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: ما باید شاگرد خوب این نهضت حضرت امام (ره) باشیم و همیشه قدردان بمانیم.

 

وی با اشاره به ریشه این انقلاب، گفت: در گذشته بیان می شد دین و سیاست از هم جداست اما ایمان و دین اسلامی بدون سیاست نمی شود و امکان ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با مهم و تاریخی خواندن فردا، 22 بهمن، افزود: فردا حضور در راهیپمایی 22 بهمن یک وظیفه شرعی و دینی است و حتی از نماز خواندن هم واجب تر است.

 

وی اظهارداشت: دشمنان ما آمریکایی ها، اسرائیل، شبکه های بیرونی و آل سعود بسیار تلاش کردند اوضاع کضور را به هم بریزند ولی مردم اجازه ندادند.

 

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: فردا با حضورمان در تظاهرات 22 بهمن یک مشت محکمی به دهان این دشمنان می زنیم و امسال با جریانات به وجود آمده با شکوه تر از همیشه خواهیم بود.

 

وی در پایان خطبه ها با اشاره به زلزله خوی، از مردم خواست در هوای سرد زمستان به افراد و مردم نیازمند این منطقه کمک رسانی کنند.

 

 

کد خبر 1251962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha