ملت ایران همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، گفت: مردم برای اینکه پرچم این انقلاب اسلامی به دست پر توان حضرت ولی‌عصر (عج) برسد، همچنان پای این انقلاب ایستاده‌اند و فردا نیز در روز ۲۲ بهمن حضور خود را در صحنه به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد، امروز جمعه (۲۱ بهمن) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، به چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سه عنصر اصلی به هم گره خورد تا انقلاب اسلامی به پبروزی برسد؛ اولین عنصر، عنایت خداوند و اهل بیت (ع) و آموزه‌های اسلام ناب، دوم مردم مؤمن، متحد و بصیرت و سوم عنصر ولایت فقیه و رهبری است که باعث بقای پیروزی و بقای انقلاب اسلامی شده است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان، پایگاه زیرزمینی عقاب ۴۴ را برای صیانت از قدرت دفاعی نیروهای مسلح، برگ زرین و افتخار دیگری از نیروهای مسلح جهت آمادگی در برابر حملات احتمالی دشمن دانست و اظهار کرد: به محض اینکه دشمن کوچکترین تعرضی به این نظام داشته باشد، تمام دستگاه‌های نظامی ما به اتفاق مردم همیشه در صحنه برای همیشه شما را پشیمان خواهند کرد.

 

وی تضمین ثبات، امنیت و حفظ تمامیت ارضی، موتور پیشران کشور در عرصه علم، فناوری و ایجاد زیرساخت‌های حیاتی اقتصادی و عمرانی، به اوج رساندن مشارکت مردمی در مسائل سیاسی و موضوعات اجتماعی، ارتقای شگفت‌آور بینش سیاسی آحاد مردم نسبت به مسائل بین المللی، سنگین کردن کفه عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور، افزایش چشمگیر عیار معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه و برجستگی روزافزون نماد ایستادگی پر ابهت در برابر قلدران و زورگویان را هفت دستاورد انقلاب اسلامی عنوان کرد.

 

امام جمعه اهواز، با بیان اینکه با تأمل در این دستاوردها، آینده‌ای بسیار روشن فرا روی این امت قرار دارد، تصریح کرد: با عنایت خداوند متعال، مردم برای اینکه پرچم این انقلاب اسلامی به دست پر توان حضرت ولی‌عصر (عج) برسد، همچنان پای این انقلاب ایستاده‌اند و فردا نیز در روز ۲۲ بهمن حضور خود را در صحنه به نمایش خواهند گذاشت.

 

وی آینده این انقلاب را بسیار روشن و درخشان دانست و اضافه کرد: این انقلاب شعارها و ظرفیت‌های فطری و جهانی دارد که از جمله آنها ظلم‌ستیزی و عدالت اجتماعی، قابلیت طی شدن فاصله بین بایدها و واقعیت‌ها توسط نظام اسلامی،  نگاه و روحیه انقلابی، عمل و مدیریت جهادی، تجربه‌ها و عبرت‌های گذشته، نیروی انسانی جوان، مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق اسلامی و دینی و فهرست طولانی فرصت‌های مادی و ظرفیت‌های گوناگون کشور است.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، به اهمیت حجاب در نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: در اغتشاش‌های اخیر برای برخی توهم ایجاد شد که می‌توانند به ارزش‌های دینی چنگ بیندازند اما بدانند که این انقلاب هزاران شهید داده و در وصیت نامه آنها به حفظ حجاب تاکید شده از این رو ما نیز باید ارزش‌های خود را حفظ کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه چه در بحث حجاب و چه در سایر موضوعات، نباید بی‌تفاوت باشیم و تذکر دهیم، ابراز کرد: مردم خوزستان خواهان مصرب کردن قاون بازدارنده هستند چرا که بی‌اعتنایی به نام مظاهر دینی از بی‌حجابی می‌آید؛ باید به بی حجاب تذکر زبانی داده شود.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان، بر توجه به سبک زندگی اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: سبک زندگی هفتمین توصیه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است که باید به این بیانیه توجه بیشتری می‌شد.

 

وی بر حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و یاد آور شد: فردا همه ما در ساعت ۹ صبح از مسیر اعلام شده در یوم‌الله ۲۲ بهمن حضور به هم می‌رسانیم.

کد خبر 1252003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha