یادواره ۵ شهید انقلاب اسلامی در شیروان برگزار شد

یادواره ۵ شهید انقلاب اسلامی جمعه شب همزمان با نماز مغرب و عشاء با حضور مسئولان، مردم شهید پرور، خانواده شهدا و سایر اقشار در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

رمضانعلی رازقی _مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان_ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمن با فتنه‌های مختلف در یک دهه اخیر تلاش کرده تا ملت ایران را از ادامه مسیر انقلاب و آرمان‌های آن ناامید کند اما این ملت دست از انقلاب، امام، مکتب دینی و ارزشی برنمی‌دارند.

 

وی اظهارکرد:  استکبار جهانی با انواع حیله‌ها و تردستی‌ها سعی دارد تا در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی و کشور ما سنگ‌اندازی کند اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران مانع از تحقق آرزوها و امیال شیطانی آنها شده است.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان عنوان کرد: همان طور که در فتنه ۸۸، عاشورا و نهضت حسینی این کشور را نجات داد، در حوادث اخیر نیز خون پاک شهدا به ویژه شهدای خوشنام کشور ایران را از تزویرگران و تلاش ریاکاران در امان نگه داشت تا همه دنیا بداند که این نظام پابرجاست و حرکت معاندان، معارضین، فتنه‌گران و نفوذی‌های داخلی بر باد خواهد رفت.

 

رازقی، بر لزوم گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: هر چه داریم به برکت خون شهدا و ایثارگران است و تکریم خانواده شهدا وظیفه تک‌تک مسئولان در نظام اسلامی است.

 

وی تصریح کرد: مادران و همسران معزز شهدا، اسوه صبر و شکیبایی هستند و باید الگوی زنان جامعه امروز باشند.

 

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۸ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

 

 

 

کد خبر 1252021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha