مردم ما گوش به فرمان و پشتیبان ولایت فقیه هستند

حجت الاسلام موسوی گفت: پیروی از منویات و ارشادات مقام معظم رهبری برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی لازم و ضروری است و مردم ما گوش به فرمان و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام سید کاظم موسوی، امروز شنبه (22 بهمن) ضمن حضور در راهپیمایی 22 بهمن در شیراز گفت: حفظ نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن در سایه پیشرفت و آبادانی استان و کشور، موجب خودباوری و وحدت ملی می شود.

رئیس کل دادگستری استان فارس با تقدیر از حضور پرشور مردم  فارس در راهپیمایی روز 22 بهمن و تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران به‌ دلیل ماهیت ظلم‌ ستیزی و استکبارستیزی موجب شد کشورهای غربی و در راس آن امریکا در منطقه احساس خطر کنند و همواره با نظام مقدس ما دشمنی و عناد بورزند.

وی اضافه کرد: مردم با حضور پرشور و انقلابی خود در 22 بهمن به جهانیان و قدرت های استکباری نشان دادند تا آخرین نفس در راه رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل (ره) و پاسداری از خون پاک شهدا ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام موسوی همچنین تاکید کرد: پیروی از منویات و ارشادات مقام معظم رهبری برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی لازم و ضروری است و مردم ما گوش به فرمان و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

خاطر نشان می شود، مسئولان، اعضای شورای قضائی، قضات و کارکنان دادگستری فارس در راهپیمایی تاریخی 22 بهمن شرکت کردند و با تشکیل میز خدمت در مسیر راهپیمایی پاسخگویی مشکلات قضائی مردم بودند.

کد خبر 1252209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha