چهل و چهار سال عزت و اقتدار انقلاب به روایت هنر|همخوانی دهه هشتادی ها در جشن انقلاب

معصومی گرجی به اقبال عمومی از ایستگاه هنر حوزه هنری مازندران در مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن اشاره کرد و گفت: هنرنمایی هنرمندان در گردهمایی مردمی جشن سالگرد پیروزی انقلاب، گرمابخش جمعه سرد ۲۲ بهمن مرکز مازندران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مهدی معصومی گرجی-رئیس حوزه هنری مازندران- امروز(۲۳بهمن) در گفتگو با خبرنگاران ضمن تحسین حضور باشکوه و با بصیرت مردم ولایتمدار و انقلابی استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن،‌ اظهار کرد: جشن سالگرد پیروزی انقلاب در ساری با هنر نمایی تنی چند از هنرمندان رشته های مختلف جلوه ای دیگر به این رویداد مردمی بخشید.

وی با بیان اینکه هنرمندان با حضور در ایستگاه هنر انقلاب واقع در میدان امام خمینی (ره) شهر ساری مرکز استان به صورت هنرمندانه چهل و چهار سال توسعه، پیشرفت، افتخار، اقتدار و عزت انقلاب اسلامی که به پشتوانه هدایت های امامین انقلاب و ملت شریف به ثمر نشست را برای اقشار مختلف به ویژه نسل نو روایت کردند.

معصومی گرجی یادآورشد: اجرای آهنگ های شاد و فرح بخش (پاپ)، سرود های مازندرانی و فارسی، مسابقه نقاشی کودک و نوجوان، نمایش عروسکی اقوام و نمایشگاه کاریکاتور از جمله برنامه‌هایی بوده که با استقبال قابل توجه راهپیمایان همراه شد.

 

وی بیان کرد:به فرموده مقام معظم رهبری «ابزارهای هنری بی شک، رساترین، بلیغ ترین و کاری ترین ابزار ابلاغ و تبلیغ پیام است» از این رو تلاش داریم با الگوگیری از این منویات معظم له به صورت هنرمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مخاطب ارائه نمائیم.

 

معصومی گرجی با ابراز خرسندی و قدردانی از استقبال عمومی و توجه به کارهای هنری اجرا شده در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال، گفت: همانطور که مردم ما با درایت و بصیرت نسبت به همه موضوعات برخورد میکنند، فهم آنان از فعالیت های فرهنگی هنری نیز کار هنرمندان را جهت تولید آثار عمیق، فاخر و تاثیر گذار سخت تر میکند از این رو می طلبد که هنرمندان نسبت به تولیدات خود دقت نظر بالایی داشته باشند.

وی در خاتمه به اقبال عمومی نسبت به برگزاری مسابقه عکس «برای کشورم ایران» که در دو بخش آماتور ( موبایلی) و حرفه ای به بررسی آثار ثبت شده از رویدادهای مردمی دهه فجر بویژه روز ۲۲ بهمن و جشن انقلاب  اختصاص دارد اشاره کرد و افزود: همچنین اعضای خانه عکاسان حوزه هنری استان با حضور در راهپیمایی های با شکوه ۲۲بهمن امسال لحظه های ماندگاری را ثبت و منتشر کردند که قدردان این همت والای عکاسان مازندرانی هستیم.

کد خبر 1252330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha