رونمایی از قرارگاه جهادی شهید فیاض بخش بهزیستی استان مرکزی

زیدوند گفت: برای نخستین بار درکشور همزمان با دهه فجر قرارگاه جهادی شهید فیاض بخش بهزیستی استان مرکزی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، محمد زیدوند، با اشاره به افتتاح قرارگاه جهادی شهید فیاض بخش در استان مرکزی گفت: این قرارگاه خدمات پزشکی،  دندانپزشکی، حمایتی، اجتماعی، معیشتی، اشتغالزایی و مسکن را برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی ارائه میدهد.

 

سرپرست اداره کل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه این قرارگاه و این خدمات برای اولین در کشور در استان مرکزی طراحی و راه اندازی شده است، افزود: با عنایت به بالا بودن هزینه های درمانی دهان و دندان اولین اردوی جهادی این قرارگاه در روستای دهچال از توابع شهرستان خنداب با همکاری گروه جهادی مهاجر در راستای ارائه خدمات دندانپزشکی بصورت کاملا رایگان برگزار می شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه تجهیزات دندانپزشکی با مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال با حمایت سازمان بهزیستی بصورت  پرتابل( قابل جابجایی) تهیه شده است، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در جهت ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به تمام مددجویان استان مرکزی در شهر و روستا اردوهای جهادی طراحی و به اجرا در آمده است .

 

این مقام مسئول ادامه داد: با اجرای اردو های جهادی در سطح استان مرکزی، تمامی ولی نعمتان بهزیستی از خدمات دندانپزشکی در طول سال  بصورت رایگان بهره مند می شوند.

کد خبر 1252385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha